Yes! De implementatie gaat bijna beginnen. Om zo snel mogelijk te kunnen implementeren zijn er een aantal gegevens die wij graag voor de eerste implementatiedag ontvangen.
Hier lees je wat we van je nodig hebben. We vragen je de gevraagde bestanden toe te voegen aan de aanvraag. Heb je een vraag? Via dit formulier kan je ons bereiken.
Met onboarden richten we de basis van de omgeving in én kun jij je voorbereiden op het gebruik van de software. We vragen je om de volgende punten aan te leveren:
SIMPLR is de centrale plek van de implementatie. Hier vindt je alle informatie die nodig is om de implementatie tot een succes te maken. Je vind hier het projectteam en de taken die afgerond moeten worden tijdens de implementatie.
Neem SIMPLR door en bekijk dit goed voordat de implementatie start. Hierdoor weet je wat er van je verwacht wordt en ben je goed voorbereid op de eerste implementatiedag. Klik hier om naar jouw SIMPLR te gaan.
We willen al jouw collega's die gebruik gaan maken van de software vast toevoegen aan de omgeving. Daarnaast wordt er in de omgeving een administrator account en we willen weten welk mailadres we hiervoor kunnen gebruiken.
Actiepunten:
Vul het Excel-bestand in wat je via de onderstaande knop kan downloaden. Voeg deze toe als bijlage op een reactie in de aanvraag.
Om de basis van de administratie klaar te zetten hebben we een aantal gegevens van jullie administratie(s) nodig.
De volgende informatie is nodig:
We willen InSite al zoveel mogelijk inrichten in jullie huisstijl. Daarvoor moeten we iets weten over jullie huisstijl.
De volgende informatie is nodig:
*AFAS werkt alleen met geselecteerde Google fonts. We kunnen niet beloven dat we jullie lettertype ondersteunen.
Let bij het aanleveren op de volgende punten:
We zetten graag je debiteuren en crediteuren alvast in het systeem. Hiervoor gebruik je een standaard Excel-bestand met de velden die we in ieder geval nodig hebben. Deze download je hiernaast. Alle aanvullende gegevens mag je er natuurlijk bijzetten! Hoe completer, hoe beter.
Belangrijk! Als het bestand hiernaast niet gevolgd wordt, kunnen we het bestand niet importeren en moeten ze handmatig ingevoerd worden.
De volgende informatie is nodig:
Gebruik onderstaande Excel-bestanden. Deze bevatten de gegevens die wij minimaal nodig hebben. Aanvullende velden kan je toevoegen aan het Excel-bestand.
Ga je gebruik maken van onze accountancy functionaliteiten dan ontavngen we ook graag de stamgegevens van Cliënt IB en Cliënt VpB
De volgende informatie is nodig:
Gebruik onderstaande Excel-bestanden. Deze bevatten de gegevens die wij minimaal nodig hebben. Aanvullende velden kan je toevoegen aan het Excel-bestand.
Om gebruik te maken van analyses in Profit heb je het PCC nodig.
De volgende informatie is nodig:
Je hoeft niets aan te leveren. Zorg ervoor dat je voorbereid bent op de installatie van de PCC. Klik hier om naar de pagina te gaan waar je leest wat je precies moet doen
Je hebt de Citrix Receiver nodig om goed met AFAS Online te kunnen werken.
De volgende informatie is nodig:
Je hoeft hier ook niets voor aan te leveren. Wel is het belangrijk dat bij alle gebruikers die in Profit gaan werken (InSite niet) Citrix geïnstalleerd wordt. Klik hier om de informatie over de Citrix Receiver te lezen en jullie voor te bereiden.