Coronamaatregelen bij AFAS 

Het coronavirus heeft een flinke impact op onze maatschappij. AFAS volgt vanzelfsprekend de richtlijnen die door overheid zijn opgesteld. Ook wij krijgen wij vragen van medewerkers en klanten. Hieronder vind je een selectie van publicaties en richtlijnen voor onszelf en onze klanten.

Vragen?

Heb je een vraag over bijvoorbeeld je cursus, evenement of wat je in jouw situatie moet doen? Lees de Vraag & Antwoord hieronder of stel je vraag aan ons. We geven dan zo goed mogelijk antwoord. 

Vraag & Antwoord

 

Ik volg binnenkort een cursus van AFAS, gaat deze door?

Ja, je cursus gaat door. Afhankelijk van de cursus kan deze zowel online als in het AFAS Clubhuis in Leusden plaatsvinden. Bij het inschrijven voor een cursus zie je wat de locatie is. Je ontvangt van ons alle benodigde informatie over de locatie of over hoe je de cursus online kunt volgen.

Komt de consultant wel (weer) bij ons op locatie?  

Je kan altijd op ons rekenen. Het uitgangspunt is dat consultancy werkzaamheden online worden uitgevoerd. Zo kunnen we je snel van dienst zijn wanneer dat nodig is, kunnen we sessies met uitleg opnemen én heeft iedereen het comfort van een eigen werkplek. Uiteraard zijn er ook momenten dat we elkaar willen ontmoeten. Denk aan hele moeilijke zaken, een training of het samen beleven van een behaalde mijlpaal. Kortom, de werkzaamheid bepaalt de locatie en in overleg met jou als klant. Daarnaast hopen we je natuurlijk graag een keer in Leusden te ontmoeten. Hier hebben we alle faciliteiten om het maximale uit AFAS en de software te halen. Het beste van online én offline, maar altijd dichtbij. 

Ik heb een afspraak met een medewerker van AFAS, hoe gaat dit?

De afspraken gaan gewoon door en op de locatie zoals met elkaar afgesproken. Onze medewerker neemt contact met je op hoe deze afspraak plaatsvindt.

Hoe gaat AFAS om met evenementen?

Alle evenementen bij AFAS, in het AFAS Theater en bij de sponsorschappen (AFAS Live, AZ, AFAS Circustheater en 14 de musical) gaan door.