|
|
Ben jij klaar voor een dag vol inspiratie, slimme ideeën en concrete handvatten om direct aan de slag te gaan in AFAS? Goed nieuws: dit jaar pakken we het nét even anders aan.
In plaats van meerdere klantdagen per branche, organiseren we één inspirerende dag voor ál onze zorgklanten – zowel ERP als HRM. Een dag waarin we samenkomen, kennis delen, en elkaar verrassen. Verwacht praktische optimalisaties, frisse inzichten én volop gelegenheid om je collega-zorgklanten te ontmoeten.
Of je nu beheerder bent, manager of bestuurder: deze dag is voor jou. Samen maken we er een waardevolle dag van, die je niet wilt missen.
Tijdens de Branchedag Zorg kies je uit deelsessies die raken aan jouw praktijk. Geen theorie, maar toepasbare kennis, handige tips en voorbeelden van zorgorganisaties zoals die van jou. Hieronder een sneak preview van de deelsessies:
AI | Praktische toepassingen van Jonas/AI in AFAS |
Beheer | Hoe richt je een stabiele beheerorganisatie in? |
Beheer | Ticketing & backlog in AFAS |
Financieel | Grip op de financiële processen |
Financieel | Control Framework |
HRM | Wat en hoe met vrijwilligers? |
HRM | Talentmanagement / Competenties |
Ordermanagement | Inhuur derden |
Ordermanagement | Optimalisaties in inkoop |
Payroll | Van aanvraag naar betaling |
Output | Aan de slag met Power BI |
Projecten | Subsidies |
CRM | Personeelsvereniging i.c.m. cursusmanagement |
CRM | Relatiebeheer / klantcontactcentrum / wachtlijstbeheer |
Algemeen | Managementnetwerksessie |
10:30 - 11:00 uur:
Ontvangst met koffie, thee en wat lekkers
11:00 - 11:15 uur:
Start en welkomswoord
11:15 - 12:15 uur:
Keynote van Sabine Uitslag
12:15 - 13:15 uur:
Lunch
13:15 - 14:00 uur:
Keynote van Diederick Buis, Productmanager AFAS
14:10 - 14:50 uur:
Deelsessie ronde 1*
15:00 - 15:40 uur:
Deelsessie ronde 2*
15:50 - 16:30 uur:
Deelsessie ronde 3*
16:30 - 17:15 uur:
Afsluiting en aansluitende borrel
Als je je inschrijft voor deze sessie, dan rekenen we op je komst. We bereiden ons goed voor, zorgen voor de catering en in veel gevallen moeten we anderen teleurstellen, omdat het animo voor dit soort sessies groter is dan het aantal plekken dat we hebben. Het is zonde als dit allemaal voor niets is geweest.
Heb je je ingeschreven voor dit evenement, maar kun je toch niet meer komen? Meld jezelf tijdig af via de klantportal. Heb je geen toegang? Meld je af door dit door te geven via dit formulier. Zo kunnen we misschien iemand anders nog blij maken met een plekje.
Vragen over dit evenement? Neem eens een kijkje bij de veelgestelde vragen.