|
|
Deze optimalisatie richt zich op klanten die gebruik willen maken van de nieuwe verloffunctionaliteit voor ouderschapsverlof, maar momenteel nog gebruikmaken van ouderschapsverlof via het rooster. In gezamenlijke setting met andere klanten zullen we werken aan de conversie naar deze functionaliteit. Het is bedoeld voor AFAS-beheerders die het zelfstandig te uitdagend vinden en het graag onder begeleiding van servicemanagement en gelijkgestemde klanten willen implementeren.
Let op: Deze functionaliteit is alleen mogelijk voor medewerker met een rooster van het type Uren per dag of Werktijden, maar niet voor medewerkers met een rooster van het type Uren per week.
Tijdens de optimalisatiedag krijg je voorafgaand aan elk onderdeel gezamenlijke uitleg, waarna je aan een eigen werkplek zelfstandig aan de slag gaat. De servicemanager van AFAS is hierbij beschikbaar voor eventuele individuele vragen en kan je adviseren en helpen met bepaalde keuzes.
Aan het einde van de optimalisatiedag zijn de volgende stappen voltooid: bestaande ouderschapsverlofboekingen zijn afgesloten en omgezet naar verlofaanvragen. Profielen zijn ingesteld om ouderschapsverlof te boeken via de verlofmodule, waarbij verlofaanvragen zowel via AFAS Pocket als InSite kunnen worden ingediend. Daarnaast zijn actieknoppen toegevoegd aan InSite en Pocket, waardoor boekingen gemakkelijk kunnen worden uitgevoerd.
We verwachten dat deelnemers een basiskennis van Profit hebben. Omdat het alleen gaat om het overzetten van de bestaande inrichting, blijft het proces eenvoudig. Het enige wat je nodig hebt, is je laptop en beheerdersrechten in Profit. Wij zorgen voor een inspirerende dag met een heerlijke lunch, een professionele werkplek en waardevolle informatie om je onboarding optimaal in te richten.
Na de optimalisatiedag in Leusden willen we je niet in het donker laten staan. Daarom organiseren we een 1 op 1 online nazorgmoment om je vragen door te nemen en waar nodig direct hulp te bieden. Aan het einde van de optimalisatiedag wordt deze direct met je ingepland. Mocht het nodig zijn, kunnen we ook een extra online sessie inplannen voor aanvullende inrichting in te bouwen in je omgeving!
09:00 - 09:30 uur:
Ontvangst met koffie, thee en wat lekkers
09:30 - 11:15 uur:
Nieuwe verlofsoorten in arbeidsvoorwaarde
11:15 - 12:15 uur:
Herinrichting InSite en profielen
12:15 - 13:15 uur:
Lunch
13:15 - 14:15 uur:
Workflows bouwen
14:15 - 15:15 uur:
Omzetten oude boekingen
15:15 - 15:45 uur:
Afronding
Als je je inschrijft voor deze sessie, dan rekenen we op je komst. We bereiden ons goed voor, zorgen voor de catering en in veel gevallen moeten we anderen teleurstellen, omdat het animo voor dit soort sessies groter is dan het aantal plekken dat we hebben. Het is zonde als dit allemaal voor niets is geweest.
Heb je je ingeschreven voor dit evenement, maar kun je toch niet meer komen? Meld jezelf tijdig af via de klantportal. Heb je geen portaltoegang? Stuur dan een e-mail naar marketing@afas.nl. Zo maken we misschien iemand anders nog blij maken met een plekje.
Vragen over dit evenement? Neem eens een kijkje bij de veelgestelde vragen.