Op donderdag 10 juli en dinsdag 25 november nodigen wij je van harte uit om deel te nemen aan de gebruikersgroep speciaal voor jou als klant werkzaam in de handel. Deze groep biedt een kans om in contact te komen met branchegenoten, ervaringen te delen, en samen oplossingen te vinden voor de uitdagingen binnen jouw sector.
Door deel te nemen, kun je:
- Inspiratie opdoen van andere gebruikers.
- Praktische tips en best practices uitwisselen.
- De verbinding versterken binnen de handel
Waarom moet je hierbij zijn?
Jullie bepalen zelf de invulling van deze dag! Of het nu gaat om het delen van successen, bespreken van uitdagingen of brainstormen over nieuwe mogelijkheden – deze dag draait volledig om jullie behoeften. Wij zorgen voor een warm welkom met koffie/thee en afhankelijk van het programma een lunch.
Programma 10 juli:
15.00 - 15.15u Inloop
15.15 – 15.45u Kennismaking
15.45 – 16.15u Klant aan het woord | Maringka van Amerongen van ROTIM Verpakkingen BV
16.15 – 16.30u Koffiepauze
16.30 – 17.00u Met elkaar in gesprek over AI, AFAS-beheer en ordermanagement.
17.00 - 17.30u Invulling volgende sessie op 25 november vormgeven
18.00 – 19.30u Diner (optioneel)
20.00 – 23.00u Voorstelling Pauper Paradijs (optioneel)
Programma 25 november:
10.00 - 10.15 uur: Inloop
10:15 - 11:00 uur: [Eigen programma] / Start
11:00 - 11:15 uur: Koffiepauze
11:15 - 12:00 uur: [Eigen programma] / Eind
12.00 - 13.00 uur: Lunch
Locatie
AFAS Theater
Inspiratielaan 3
3833 AV Leusden
Meld je aan voor deze dag(en) en ontdek hoe samenwerken ons allemaal vooruit helpt!