AFAS introduceert nieuw Help Center

Hoger zoekgemak en grotere vindkans bij vragen over de software

Sinds jaar en dag kun je informatie over onze software zoeken met de AFAS KnowledgeBase. De afgelopen tijd hebben we hard gewerkt aan het uitbreiden van deze kennisbank en hebben bovendien de volledige zoekfunctie aangepast. Ook zijn er veel meer kennisbronnen toegevoegd. Een hoger zoekgemak en grotere vindkans voor klanten staan hierbij centraal. Dit zijn zoveel verbeteringen tegelijkertijd dat we besloten hebben om de nieuwe zoekfunctie om te dopen tot AFAS Help Center. Vanaf 1 mei 2019 staat de nieuwe site live.

Meer bronnen

Het nieuwe Help Center bevat meer dan:

  • 10.000 artikelen
  • Video’s
  • Releasenotes van Profit
  • Veelgestelde vragen (nieuw!)
  • Foutmeldingen (nieuw!)
  • Beschrijvingen van functionaliteit en andere content met daarin volop kennis over de software van AFAS en alle mogelijke bedrijfs-administratieve termen.

Nieuwe zoekfunctie

Om de juiste informatie te vinden is een goede zoekfunctie erg belangrijk. We hebben daarom verbeteringen doorgevoerd op het accepteren van spelfouten en het toevoegen van synoniemen. Ook houdt de zoekfunctie nu rekening met woorden die anders zijn dan de terminologie in de AFAS Software, maar die hetzelfde betekenen. Het maakt niet uit welke schrijfvorm of benaming bezoekers gebruiken, wij koppelen dit aan het goede resultaat. Tenslotte kun je nu ook duidelijker aangeven wat voor type artikel je zoekt. Zoek je een helpartikel, video of veelgestelde vraag? Dan vink je dit aan bij de verschillende soorten filters. 

Actieve rol Customer Care

Met alleen een betere en uitgebreidere zoekfunctie houdt het niet op. Het team Customer Care is dagelijks bezig met het optimaliseren van het nieuwe Help Center. Ons doel is dat klanten zelf het antwoord kunnen vinden en input is daarbij onmisbaar. Daarom kunnen klanten vanaf nu feedback geven vanuit het Help Center, wat direct bij het juiste team terecht komt.

Het nieuwe Help Center zelf in actie zien? Ga dan naar: help.afas.nl

 

Publicatie datum: 1 mei 2019 09:30