Startcursus AFAS SB voor accountants- en administratiekantoren
Beoordeling 8,1
In deze cursus leer werken met AFAS SB en krijg je inzicht in alle functionaliteit. Deze cursus is gemaakt voor medewerkers die werken bij een accountants- of administratiekantoor, dus vanuit de dienstverlenende functie.
Jouw leerdoelen
Leer administraties aanmaken en onderhouden
Leer efficiënt werken met het Admin Center
Gebruik rapporten om jouw klanten van nuttig advies te voorzien
Je hebt een jaar lang toegang tot jouw cursusmateriaal.
Wat ga je leren?
In deze cursus leer werken met AFAS SB en krijg je inzicht in alle functionaliteit. Na deze cursus kun je direct aan de slag met het voeren van administraties voor jouw klanten.
Let op:
Deze cursus is gemaakt voor medewerkers die werken bij een accountants- of administratiekantoor, dus vanuit de dienstverlenende functie. Deze cursus is niet voor ondernemers. Daarvoor hebben we de Zelfstudie AFAS SB voor de Ondernemer.
Na het volgen van deze cursus kun jij:
Efficiënt werken met SB
Klanten en Administraties beheren in het Admin Center
Administraties inrichten voor efficiënt gebruik
Zelf administreren en ondernemers hierbij ondersteunen