Wil jij leren hoe je Profit Small Business volledig kan inrichten voor je eigen administratieprocessen? Doe dan deze cursus. Je leert hoe je verschillende functionaliteiten kan inrichten en optimaliseren.
Zelfstandig de cursus op elk moment doorlopen & een maand lang toegang tot de online demo omgeving
Deze cursus is bedoeld voor een beheerder die verantwoordelijk is voor de inrichting. Je hebt minimaal de cursus Small Business Dagelijks Gebruik gevolgd en je hebt al voldoende kennis van boekhouden, voordat je aan deze cursus kunt beginnen! Of je werkt al minimaal een half jaar met Small Business.
Let op: Per 31-12-2024 stopt Small Business in de huidige vorm. Jij kan nu al gebruik maken van een AFAS SB abonnement. Klik hier voor meer informatie.
Na het volgen van deze cursus kun jij:
Betalingen en incasso’s uitvoeren, de btw/icp-aangifte inrichten en uitvoeren
Een verdieping maken door te budgetteren, te verbijzonderen of een vaste activa administratie in te richten
Een weergave aanpassen, vrije inrichting toepassen en importeren.
Verschillende rapportage mogelijkheden te raadplegen