Startcursus Flex - Medewerker & Beheerder

Beoordeling    nieuw

In deze cursus doorloop je de dagelijkse processen in een uitzend- dan wel detacheringsorganisatie. Alles komt aan bod, van het toevoegen en beheren van medewerkers, tot aan de correcte verloning en facturering.

Iets voor jou?

  • Ga aan de slag met de flex onderwerpen die voor jou van toepassing zijn 
  • Van het Flex dagelijks gebruik tot aan declaratie verloningen en Corrigeren
  • Je gaat aan de slag met de onderwerpen die voor jou van toepassing zijn.  

Niveau

 

Vooropleiding

Startcursus Basis

Begintijd

Zelf te bepalen

Eindtijd

Zelf te bepalen

Duur

1 tot 3 dagen

Tarief

 Gratis

Let op, dit is een zelfstudie!

  • Je volgt deze cursus op een moment dat jou het beste uitkomt en in je eigen tempo.
  • Je volgt de cursus zonder begeleiding.
  • Vanaf het moment van inschrijven krijg je 30 dagen toegang tot een demo-omgeving om de cursus in te doorlopen. 
  • Je hebt een jaar lang toegang tot jouw cursusmateriaal.

Wat ga je leren?

Ben jij een medewerker, manager of beheerder in de Flexbranche? Deze cursus is jouw kans om het Flex-traject onder de knie te krijgen. Van mutaties, inrichting tot beheer en optimalisatie van de Flex-processen binnen AFAS.

Aan het begin van de zelfstudie geef je aan of je werkzaam bent als gebruiker of als beheerder / key user. De voor jou relevante onderwerpen vallen dan vrij zodat je lekker aan de bak kunt!

Je gaat onder andere aan de slag met declaratieverloning, corrigeren, Flex-medewerkers toevoegen, klantovereenkomsten beheren, prijsafspraken toevoegen en wijzigen, plaatsingen voor medewerkers toevoegen en wijzigen, het proces van declaraties boeken t/m factureren uitvoeren, en journaliseren.

Zorg ervoor dat je de startcursus basis hebt gevolgd voordat je aan deze cursus begint. We willen namelijk zeker weten dat je de basisfunctionaliteiten onder de knie hebt. Veel succes, en vooral veel plezier!

Na het volgen van deze cursus kun jij:

Als medewerker

  • Flex-medewerkers toevoegen
  • Klantovereenkomsten beheren
  • Prijsafspraken toevoegen en wijzigen
  • Plaatsingen voor medewerkers toevoegen en wijzigen
  • Het proces van declaraties boeken t/m factureren uitvoeren
  • Journaliseren

voor het verlonen

Alle punten van hierboven, aangevuld met: 

  • Items beheren en koppelen
  • Itemsets aanmaken en aanpassen
  • Loonschalen aanmaken en koppelen
  • Kandidaten onboarden en plaatsen
  • Declaraties boeken en verlonen
  • Periodeafsluiting uitvoeren
  • Fasetelling en faseovergang beheren
  • Reserveringen inzien en aanpassen
  • Beheren van pensioenhistorie en bestand voor StiPP aanlevering genereren

Voor het Corrigeren

Alle punten van hierboven, aangevuld met: 

  • Correcties voorkomen door een declaratie vroegtijdig in het proces aan te passen.
  • Herleiden welke correctiemethode je moet hanteren.
  • Doorgronden waar een correctie vandaan komt en hoe dit opgelost kan worden.

Inschrijven
Je kunt alleen jezelf hier inschrijven