AFAS SB voor accountants- en administratiekantoren

Beoordeling    8,1

Leer als medewerker van een accountants- of administratiekantoor te werken met AFAS SB en krijg inzicht in alle functionaliteit. Na deze cursus kun je direct aan de slag met het voeren van administraties voor jouw klanten.
  • Leer administraties aanmaken en onderhouden
  • Leer efficiënt werken met het Admin Center
  • Gebruik rapporten om jouw klanten van nuttig advies te voorzien

Niveau

 

Vooropleiding

Kennis van boekhouden

Begintijd

09:30 uur

Eindtijd

Rond 16:00 uur

Wat ga je leren?

In deze cursus leer werken met AFAS SB en krijg je inzicht in alle functionaliteit. Na deze cursus kun je direct aan de slag met het voeren van administraties voor jouw klanten.

Let op:

Deze cursus is gemaakt voor medewerkers die werken bij een accountants- of administratiekantoor, dus vanuit de dienstverlenende functie
Deze cursus is niet voor ondernemers.
Daarvoor komt de Zelfstudie AFAS SB Ondernemer. Deze is binnenkort beschikbaar.

Na het volgen van deze cursus kun jij:

  • Werken met het Admin Center
  • Administraties toevoegen en beheren
  • Mailbox en scanbox gebruiken
  • Inkoopfactuur toevoegen
  • Bankmutaties afletteren
  • Van offerte naar verkoopfactuur
  • Memoriaalboeking toevoegen
  • Vaste activa toevoegen en onderhouden
  • Controlerapporten gebruiken

Inschrijven

Meer cursussen volgen?

Bekijk onze cursustrajecten

 

Werk je dagelijks met de software van AFAS? Met onze selectie opleidingen krijg je de tips en kennis die je nodig hebt om alles uit de software te halen en jouw werkzaamheden makkelijker te maken.