AFAS SB voor accountants- en administratiekantoren
Beoordeling 8,1
Leer als medewerker van een accountants- of administratiekantoor te werken met AFAS SB en krijg inzicht in alle functionaliteit. Na deze cursus kun je direct aan de slag met het voeren van administraties voor jouw klanten.
Leer administraties aanmaken en onderhouden
Leer efficiënt werken met het Admin Center
Gebruik rapporten om jouw klanten van nuttig advies te voorzien
In deze cursus leer werken met AFAS SB en krijg je inzicht in alle functionaliteit. Na deze cursus kun je direct aan de slag met het voeren van administraties voor jouw klanten.
Let op:
Deze cursus is gemaakt voor medewerkers die werken bij een accountants- of administratiekantoor, dus vanuit de dienstverlenende functie. Deze cursus is niet voor ondernemers. Daarvoor komt de Zelfstudie AFAS SB Ondernemer. Deze is binnenkort beschikbaar.
Werk je dagelijks met de software van AFAS? Met onze selectie opleidingen krijg je de tips en kennis die je nodig hebt om alles uit de software te halen en jouw werkzaamheden makkelijker te maken.