Specialisatiecursus Werken met HR-documenten

Beoordeling    8,3

Tijdens deze specialisatiecursus leer je hoe je slimmer, sneller en procesmatig kan werken met HR-documenten. Brieven en documenten maken is nog nooit zo makkelijk geweest!
  • Je leert de juiste HR-documenten te kiezen
  • Je gaat werken met hoofd- en subdocumenten
  • Je gaat aan de slag met muterende workflows waarin je HR-documenten kunt genereren

Niveau

 

Vooropleiding

Workflows Procesbeheer

Begintijd

09:30 uur

Eindtijd

Rond 16:00 uur

Wat ga je leren?

Ben jij nog steeds aan het ploeteren met het handmatig opstellen van HR-documenten in jouw organisatie? Of worstelen jullie met zo'n ouderwetse Word-template waarbij je als een razende variabele velden moet invullen? Dat is vragen om extra werk én een garantie voor fouten. En laten we eerlijk zijn, het is ook niet bepaald een waterdichte methode als het om privacy gaat.

Maar geen zorgen, de redding is nabij: AFAS! In deze cursus gaan we jou leren hoe je dit hele proces automatiseert en in de toekomst zelfs verder kunt uitbreiden. Geen gedoe meer met administratieve rompslomp waar jij je liever niet mee bezighoudt. Met AFAS kun je moeiteloos geautomatiseerde HR-documenten opstellen en verstrekken, alsof je een superkrachtige HR-superheld(in) bent!

En dat is nog niet alles! We gaan je leren hoe je jouw documenten slim kunt inrichten op basis van filters, voorwaarden en afhankelijkheden. Geen stress meer over welk document je in welke situatie moet kiezen. Jij wordt de meester in het onderscheiden van de verschillende soorten documenten.

Oh, en laten we de kers op de taart niet vergeten: het digitaal ondertekenen van documenten! Geen geklieder meer met pen en papier, maar gewoon een digitale handtekening die je met een knipoog kunt zetten. Zo laat je zien dat jij de moderne, efficiënte HR-professional bent die met de tijd meegaat.

Dus zeg maar dag tegen de HR-documentenstress en hallo tegen de cursus "Werken met HR-documenten" die jouw leven en dat van je collega's een stuk makkelijker én leuker gaat maken. 

Let op: Het is echt van belang dat je minimaal workflows procesbeheer hebt gevolgd of een flinke bak ervaring met workflows hebt om deze cursus goed te kunnen doorlopen. Is dit niet het geval stuur dan de beheerder of ga samen met je beheerder op cursus.
 

Na het volgen van deze cursus kun jij:

  • Geautomatiseerd HR-documenten opstellen en verstrekken.
  • HR-documenten inrichten op basis van filters, voorwaarden en afhankelijkheden. 
  • De verschillende soorten documenten onderscheiden zodat je in verschillende situaties het juiste document kiest.
  • Documenten digitaal ondertekenen.

 

Inschrijven

Meer cursussen over HRM volgen?

Bekijk het bijbehorende cursustraject

 

Een expert worden op het gebied van HRM?