Starten met Scan en Herken 

 Functie: Financieel    Zit dit in mijn abonnement?  HRM & Payroll | ERP    Vaste prijs / tijdsindicatie: € 500,- 

Verwerk inkoopfacturen efficiënter en nauwkeuriger met Scan en Herken, waardoor handmatig werk verleden tijd is.

Vanaf Profit 2 is het mogelijk om via de scanbox van AFAS Profit het inboeken van jouw inkoopfacturen te optimaliseren. Heb je dit nog niet in gebruik? Dan is deze optimalisatiekans echt iets voor jou!

Wat win je ermee?

  • Efficiëntie
    Scan en herken, versnelt het proces van het verwerken van documenten, zoals facturen, bonnen, en andere papieren. Het elimineert de noodzaak om handmatig gegevens in te voeren, waardoor tijd wordt bespaard en fouten worden verminderd.
  • Nauwkeurigheid
    Omdat het systeem de gegevens van documenten automatisch vastlegt en invoert, minimaliseert het de kans op menselijke fouten. Dit verbetert de nauwkeurigheid van de gegevensinvoer en vermindert het risico op fouten in de boekhouding.
  • Minder papierwerk
    Door documenten digitaal te verwerken en op te slaan, kan de behoefte aan fysieke opslagruimte worden verminderd. Dit draagt bij aan een meer georganiseerde en efficiënte werkomgeving.

Dit krijg je van ons

  • Scan en Herken van A tot Z ingericht!

Wat moet je al in gebruik hebben?

Het verwerken van inkoopfacturen via AFAS Profit.

Dit moet je voorbereiden

Om ervoor te zorgen dat onze afspraken soepel verlopen, willen we graag dat je de 'Scan en Herken'-functionaliteit activeert voordat de optimalisatie gaan inrichten. Tijdens onze afspraak kunnen we ons dan volledig richten op wat er besproken moet worden, zonder ons zorgen te hoeven maken over activeringen. Het digitaliseren van facturen is essentieel voor een vlotte administratie en we zijn ervan overtuigd dat het voor beide partijen voordelen zal opleveren.