CRM inrichten en uitbreiden

Al je klantgegevens en processen overzichtelijk en geborgd in één systeem.

Wat levert deze optimalisatiekans je op?

  •  Inzicht in het marketing- en salesproces
  •  Standaard processen door workflows
  •  Besparing op geld, tijd en papier

Hoeveel dagen consultancy heb je nodig?

+- 3 dagen

Functionaliteit

CRM

Zit dit in mijn abonnement?

 HRM/Payroll | ERP

Wat gaan we precies inrichten?

We richten de standaard crm- en salesprocessen in, volgens onze best practice.

Dit heb jij straks staan:

  • Forecastportal
    In de forecast legt elke accountmanager of verkoper vast hoe ver hij is in het verkooptraject, wat de verwachte orderwaarde is en met wie hij in concurrentie is. Door het aanmaken van voorcalculatie ontstaat actueel inzicht in de toekomstige verkopen kun je makkelijker sturen op targets.
  • Workflows
    Met workflows kun je de dagelijkse processen in de organisatie feilloos, efficiënt en zo standaard mogelijk uitvoeren. Je gebruikt workflows om processen te automatiseren en papiergebruik te verminderen. Naast het gebruik van de standaard meegeleverde workflows kun je ze ook zelf bouwen. Hierdoor kun je de workflow helemaal afstemmen op de organisatie. Denk hierbij aan een offerte digitaal laten ondertekenen door je klant.
  • Dashboards
    Met de dashboards heb je altijd inzicht en maximale controle binnen je bedrijf. Zo kan je makkelijk bijsturen als het fout dreigt te gaan. Daarnaast bevinden alle klantgegevens zich op één centrale plek in het digitale dossier. Elke factuur, notitie, mail en aanmaning is op die manier makkelijk terug te vinden.

Heb je nog vragen?

Wij beantwoorden ze graag!

 

Een offerte aanvragen is volledig vrijblijvend. Laat ons weten wat je wensen zijn en je ontvangt een advies, speciaal voor jou gemaakt.