Wil je iets doorgeven aan de afdeling Inkoop? Dat kan met dit formulier.
Met behulp van dit formulier kan een medewerker contact opnemen met de afdeling inkoop. Je selecteert bij Kenmerk de reden van het contactverzoek en vult dan bij Toelichting een duidelijke, complete omschrijving in.
Wanneer het contactverzoek over een specifieke inkooprelatie of order gaat, dan kun je de vraag hier aan koppelen. Daarom staat het schuifje ‘In dossier plaatsen’ aan en moet je gegevens over de inkooprelatie en eventueel de order invoeren. Heb je een vraag of opmerking die niet over een inkooprelatie of order gaat? Dan zet je ‘In dossier plaatsen’ uit.
Voeg de kenmerken toe met de onderwerpen waarover je contact wilt opnemen met de afdeling Inkoop.
Lees hier meer.
Maak een type dossieritem aan dat alleen toegestuurd kan worden met de kenmerkcombinaties die je vastlegt.
Lees hier meer.
Een workflow bestaat uit een opeenvolging van taken en acties. Voor dit type dossieritem raden we je aan om de workflow Contact met inkoop na te bouwen om het formulier in te sturen.
(checklist)
Controleer de standaard meegeleverde basisinrichting aan de hand van onderstaande rubrieken.
Als je vandaag gaat starten met een nieuwe omgeving die door ons wordt aangemaakt dan werk je met een template omgeving. Dit is een omgeving die naast de Profit-inrichting specifieke brancheonderdelen mee heeft gekregen. In deze omgeving hebben we bovenop de standaard Profit-onderdelen alvast inrichting voor je gedaan. Bijvoorbeeld aanvullende type dossier/workflows, declaratieprofielen, signalen, InSite-inrichting, autorisatie en weergaven.
Wat
| Type
| Beschrijving
|
Kenmerken | Vrije inrichting | Er worden standaard 6 kenmerken meegeleverd:
|
Annuleren inkooporder | Vrije inrichting | Een type dossieritem Annuleren inkooporder met een gekoppelde Workflow en een profiel. |