De communicatie rondom de plaatsing.
Zodra de plaatsing is vastgelegd wil natuurlijk beide partijen informeren. Daarvoor hebben we twee documenten binnen Profit. De plaatsingsbevestiging voor de flex medewerker en de opdrachtbevestiging voor de klant. Deze documenten kennen elk een eigen type dossieritem waarop ze in het dossier terug te vinden zijn. De plaatsingsbevestiging op de medewerker en de opdrachtbevestiging bij de verkooprelatie/debiteur.
Je kunt als je dat zou willen de documenten digitaal laten ondertekenen, maar pas op als je veel flex medewerkers bij een klant plaatst moet er bij elke plaatsing een handtekening worden gezet. Daarom worden deze documenten in de regel niet digitaal ondertekend.
Het bevestigen van een plaatsing gaat automatisch bij het afronden van de plaatsing. De bevestiging naar de medewerker komt uiterlijk 14 dagen voor de plaatsingsdatum.
Bij de werkgever stel je in of er gewerkt wordt met de bevestigingen.
Daar geef je ook aan of er bij elke wijziging opnieuw een bevestiging wordt verzonden.
Lees hier meer.
De twee documenten die bij de plaatsing horen worden standaard door Profit meegeleverd en zijn niet aanpasbaar, Je zult dan een kopie moeten maken en die aanpassen.
Lees hier meer.
De documenten worden in een apart type dossieritem geplaatst bij de medewerker of de klant. De workflows worden standaard uitgeleverd ter afhandeling naar de instuurder, zodat deze ze nog kan controleren.
Lees hier meer.
(checklist)
Controleer de standaard meegeleverde basisinrichting aan de hand van onderstaande rubrieken.