Plaatsings- en opdrachtbevestiging

De communicatie rondom de plaatsing.

Introductie

 

Zodra de plaatsing is vastgelegd wil natuurlijk beide partijen informeren. Daarvoor hebben we twee documenten binnen Profit. De plaatsingsbevestiging voor de flex medewerker en de opdrachtbevestiging voor de klant. Deze documenten kennen elk een eigen type dossieritem waarop ze in het dossier terug te vinden zijn. De plaatsingsbevestiging op de medewerker en de opdrachtbevestiging bij de verkooprelatie/debiteur. 

Je kunt als je dat zou willen de documenten digitaal laten ondertekenen, maar pas op als je veel flex medewerkers bij een klant plaatst moet er bij elke plaatsing een handtekening worden gezet. Daarom worden deze documenten in de regel niet digitaal ondertekend.

Voordelen:

  • Alle plaatsingsgegevens als bijlage in een workflow.
  • Keuze of je bevestiging verstrekt.
  • Keuze of je bij een wijziging opnieuw een bevestiging verstrekt.

Bevestigingen

AFAS Profit Flex

Plaatsing Flex

Voorbereiding


  • Bepaal de inhoud van de plaatsingsbevestiging.
  • Bepaal de inhoud van de opdrachtbevestiging.
  • Bepaal of je van iedere wijziging ook een bevestiging wilt versturen.

Tip van de consultant


Het bevestigen van een plaatsing gaat automatisch bij het afronden van de plaatsing. De bevestiging naar de medewerker komt uiterlijk 14 dagen voor de plaatsingsdatum.

 

Wat richt je in.

1. Werkgever


 

Bij de werkgever stel je in of er gewerkt wordt met de bevestigingen. 

Daar geef je ook aan of er bij elke wijziging opnieuw een bevestiging wordt verzonden.

Lees hier meer.

2. Documenten


 

De twee documenten die bij de plaatsing horen worden standaard door Profit meegeleverd en zijn niet aanpasbaar, Je zult dan een kopie moeten maken en die aanpassen.  

Lees hier meer.

3. Workflow


 

De documenten worden in een apart type dossieritem geplaatst bij de medewerker of de klant. De workflows worden standaard uitgeleverd ter afhandeling naar de instuurder, zodat deze ze nog kan controleren.

Lees hier meer.

4. Standaard inrichting


 

(checklist)

Controleer de standaard meegeleverde basisinrichting aan de hand van onderstaande rubrieken.

  • Autorisatie gecontroleerd
  • Rapportlay-out volledig
  • Berichtsjabloon in orde
  • Dashboard actief
  • Workflow gecontroleerd
  • Signalen gedeblokkeerd
  • Proces in testomgeving doorlopen

Dit vind je nu al standaard in Profit


We helpen je graag op weg met de standaarden die wij alvast voor je gemaakt hebben. Zo kan je sneller aan de slag. De standaarden zijn voor alle klanten beschikbaar.

Beschikbare cursussen


Wil je een cursus volgen over een onderwerp van dit thema?