Het goed- of afkeuren van de rapportenset.
Er zijn aparte rapportensets voor Payroll Cloud. Eén voor de dichtgezette periode en één voor de geaccordeerde periode.
De klant krijgt de rapporten van een dichtgezette periode in de portal in één dossieritem tot zijn beschikking. In dit dossieritem heeft de klant de acties om de rapportenset goed of af te keuren.
Bij een geaccordeerde periode krijgt de klant van alle rapporten een eigen dossieritem ter beschikking.
Bij het genereren van de rapportenset stuur je een Ter info-taak naar de gebruiker. Hiervoor gebruik je de taak Informeren Payroll Cloud. Op basis van deze taak wordt een mail gestuurd.
Dossieritems insturen In- en OutSite | Kracht van workflows |
Je hebt het type dossieritem Rapportenset Payroll Cloud in Profit.
Voor dit dossieritem stel je het volgende in:
Lees hier meer.
Je kunt voor dit type dossieritem geen bestemming opvoeren.
De bestemming van een dossieritem bepaalt in welk dossier je het item kunt insturen en raadplegen. Je kunt meerdere bestemmingen selecteren.
Wij raden je aan om de volgende bestemmingen te selecteren:
Lees hier meer.
Een workflow bestaat uit een opeenvolging van taken en acties. Voor dit type dossieritem raden we je aan om de workflow Rapportenset Payroll Cloud na te bouwen.
Lees hier meer.
Voor het vastleggen van dit type dossieritem gebruiken we geen Kenmerken.
Een dossieritem heeft maximaal drie kenmerken waarin je een kenmerkwaarde kunt vastleggen. Hierdoor kun je dossieritems rubriceren en makkelijker terugvinden.
Wij raden je aan om de volgende kenmerken te gebruiken:
Lees hier meer.
Voor dit type dossieritem beschik je niet over het tabblad In & OutSite.
Je kunt het type dossieritem ook in InSite en/of OutSite (klantportal) insturen.
Op het tabblad In & OutSite geef je aan waar het type dossieritem zichtbaar is. Vervolgens geef je een omschrijving in meervoud op.
Lees hier meer.
Voor dit type dossieritem gebruiken we geen Vrije velden.
Je kunt een type dossieritem uitbreiden met vrije velden, zodat je bedrijfsspecifieke gegevens aan dossieritems kunt toevoegen. Je plaatst vrije velden altijd op vrije tabbladen.
Lees hier meer.
Voor dit type dossieritem gebruiken we geen Profielen.
Je gebruikt profielen om voorkeurwaarden vast te leggen voor dossieritems in InSite en/of OutSite. Per type dossieritem kun je verschillende profielen toevoegen, zodat je de gebruiker kunt 'sturen' bij het aanmaken van een dossieritem in InSite of OutSite.
Lees hier meer.
Activeer dit type pagina Rapportensets in de eigenschappen van de site waarin je dit wilt gebruiken.
Lees hier meer.
Na het activeren van het type pagina Rapportensets moet altijd worden geautoriseerd.
Wij raden je aan om de volgende autorisatie te gebruiken:
Elke pagina die je toevoegt voor InSite (of OutSite) moet je eerst nog opmaken zodat alle informatie duidelijk is. Bijvoorbeeld een weergave, een actie of een gerelateerde verwijzing.
Lees hier meer.
Voor het insturen van het dossieritem in InSite en OutSite moet je een menu-item, banner of hyperlink toevoegen.
Lees hier meer.
Deze workflow wordt niet gestart door een signaal.
Met behulp van signalen kun je automatisch workflows starten.
Lees hier meer.