De mogelijkheid om klanten of leveranciers vragen te laten stellen.
Het proces klinkt eenvoudig. Er wordt een vraag gesteld via de website en je moet antwoord geven. Dat kan natuurlijk heel persoonlijk door te bellen of een e-mail te sturen, maar als het een klant of leverancier betreft is het beter om via de ingelogde portal gebruiker antwoord te geven. De workflow komt via InSite in het overzicht mijn taken en je hebt de mogelijkheid om een ander verantwoordelijk te maken voor de beantwoording van de vraag.
Doordat je gebruik kunt maken van kenmerken is het gemakkelijk om de beantwoording bij verschillende afdelingen in de takenlijst te krijgen. Zo kun je verkoopvragen door de verkoopafdeling laten beantwoorden en de algemene vragen bij de marketingafdeling.
Dossieritems insturen In- en OutSite | Kracht van workflows |
Je voegt het type dossieritem Vraag via klantportal toe in Profit.
Voor dit dossieritem stel je het volgende in:
Lees hier meer.
De bestemming van een dossieritem bepaalt in welk dossier je het item kunt insturen en raadplegen. Je kunt meerdere bestemmingen selecteren.
Wij raden je aan om de volgende bestemmingen te selecteren:
Lees hier meer.
Een workflow bestaat uit een opeenvolging van taken en acties. Voor dit type dossieritem raden we je aan om de workflow Vraag via klantportal na te bouwen.
Lees hier meer.
Een dossieritem heeft maximaal drie kenmerken waarin je een kenmerkwaarde kunt vastleggen. Hierdoor kun je dossieritems rubriceren en makkelijker terugvinden.
Wij raden je aan om de volgende kenmerken te gebruiken:
Of je gebruikt afdelingen die gebruikt moeten gaan worden om de vragen te beantwoorden.
Lees hier meer.
Je kunt het type dossieritem ook in InSite en/of OutSite (klantportal) insturen.
Op het tabblad In & OutSite geef je aan waar het type dossieritem zichtbaar is. Vervolgens geef je een omschrijving in meervoud op.
Lees hier meer.
Voor dit type dossieritem gebruiken we geen Vrije velden.
Je kunt een type dossieritem uitbreiden met vrije velden, zodat je bedrijfsspecifieke gegevens aan dossieritems kunt toevoegen. Je plaatst vrije velden altijd op vrije tabbladen.
Wij raden je aan om de volgende vrije velden toe te voegen:
Lees hier meer.
Je gebruikt profielen om voorkeurwaarden vast te leggen voor dossieritems in InSite en/of OutSite. Per type dossieritem kun je verschillende profielen toevoegen, zodat je de gebruiker kunt 'sturen' bij het aanmaken van een dossieritem in InSite of OutSite.
Wij raden je aan om de volgende profielen in te richten:
Aanmaken vraag via klantportal -
Lees hier meer.
Als je het type dossieritem zichtbaar maakt in InSite ontstaat automatisch een gelijknamige Type pagina. Je moet dit type pagina Vragen via klantportal activeren in de eigenschappen van de site waarin je dit wilt gebruiken.
Lees hier meer.
Een nieuw type dossieritem moet altijd worden geautoriseerd. Wij raden je aan om de volgende autorisatie te gebruiken:
Elke pagina die je toevoegt voor InSite (of OutSite) moet je eerst nog opmaken zodat alle informatie duidelijk is. Bijvoorbeeld een weergave, een actie of een gerelateerde verwijzing.
Lees hier meer.
Voor het insturen van het dossieritem in InSite (en OutSite) moet je een menu-item, banner of hyperlink toevoegen.
Lees hier meer.
Deze workflow wordt niet gestart door een signaal.
Met behulp van signalen kun je automatisch workflows starten.
Lees hier meer.