Cliënten

Voor de cliënten verricht je diverse activiteiten, zoals een dagje uit, of faciliteer je diverse onderdelen. Daarbij moet je denken aan huur van een aanleunwoning, of internet en tv-abonnementen. Ook het verstrekken van zakgeld of voedingsgeld kan je hieronder prima inrichten.

Employee Self Service

Je hebt een bepaalde basisinrichting nodig om alle processen rondom je medewerkers goed te laten verlopen. Hierbij moet je denken aan de specifieke zorgregistraties van BIG, RGS, AGB, SKJ, V&VN, VRH en VIM. HRM vastlegging is de grondslag voor een salarisverwerking.

Facturatie in de zorg

Bij de facturatie maken we onderscheid tussen diverse onderdelen. Denk daarbij aan de facturatie voor de Wet maatschappelijke ondersteuning (WMO), de facturatie voor het persoonsgebonden budget (PGB) en de facturatie zorgadministratie. Daarnaast kun je de bewaking van de zorgoffertes bewaken.

Relatiebeheer

Het gebruik van de afleveradressen of afleverlocatie is afhankelijk van de wijze waarop de goederenstroom en het verbruik binnen je organisatie wordt vastgelegd. Er zijn verschillende scenario's die te maken hebben met het gebruik van voorraadhoudende artikelen, afdelingen en kostenplaatsen.

Voorraadbeheer

Via de partnerkoppeling van Boxwise wordt bij het maken van de inkoopaanvraag voor de voorraadhoudende artikelen direct een verkooporder gemaakt. Werk je niet met de partnerkoppeling van Boxwise, dan maak je via een analyse van de voorraadhoudende regels een import van verkooporderregels.