Service Level Agreement (SLA) & Algemene Voorwaarden

De service die wij bieden is voor alle klanten. Elke dag zijn wij bezig om onze service voor klanten te optimaliseren. Het kan goed zijn dat wij aanpassingen doen in onze service om de samenwerking nog beter te laten verlopen. Indien het grote wijzigingen zijn zullen deze altijd kenbaar gemaakt worden in een speciale nieuwsbrief. De verschillende onderwerpen van de SLA staan hieronder in losse hoofdstukken beschreven. Gezamenlijk vormen deze hoofdstukken de volledige SLA en Algemene Voorwaarden. Onderaan deze pagina vind je de PDF en vertalingen.

Hieronder staan alle onderdelen van de SLA en Algemene Voorwaarden

Over SLA/AV

Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle overeenkomsten die AFAS Software sluit.

Bekijk Over SLA/AV »

Licentie

Met de licentie zijn productonderdelen, aantallen en begin- en einddatum versleuteld. 

Bekijk Licentie »

Aansprakelijkheid

Ondanks de grote zorg kunnen er dingen verkeerd gaan die mogelijk onder de aansprakelijkheid vallen.

Bekijk Aansprakelijkheid »

Bewerkersovereenkomst

Omdat AFAS persoonsgegevens verwerkt, wordt er een bewerkersovereenkomst gesloten met de klant.

Bekijk Bewerkersovereenkomst »

Dienstverlening

AFAS ondersteunt de klant bij het implementeren van AFAS Profit en heeft een uitgebreid partnernetwerk.

Bekijk Dienstverlening »

AFAS Online

AFAS Online is betrouwbaar, veilig en snel, mede door samenwerking met professionele externe partijen.

Bekijk AFAS Online »

Support

De medewerkers van het Support Center van AFAS verhelpen problemen en beantwoorden vragen.

Bekijk Support »

First Class

Support First Class biedt de klant extra dienstverlening en ondersteuning.

Bekijk First Class »

Product

Met AFAS Profit kan de administratie van een organisatie geautomatiseerd worden.

Bekijk Product »

Download hieronder de SLA in PDF

Verbetersuggestie

Heb je opmerkingen of suggesties waarmee wij onze SLA kunnen verbeteren? Laat het ons weten door een verbetersuggestie in te sturen.


Bovenstaande "Laatste aanpassingen" zijn alleen zichtbaar als je ingelogd bent onder een organisatie.