Hoewel automatiseren en AFAS zo goed mogelijk inzetten je uitdagingen zijn, begrijpen we ook dat je soms wat hulp kunt gebruiken. Je kunt terecht bij het Help Center en ook de mensen van AFAS Support staan altijd voor je klaar om vragen te beantwoorden. Soms wil je echter gewoon meters maken. En een bepaald proces in één keer goed inrichten. Je komt er alleen niet aan toe of hebt het idee dat je net nog wat kennis te kort komt. Voor kleinere inrichtingsvragen kun je prima bij AFAS Servicemanagement terecht. Maar wat doe je als een compleet proces wilt inrichten?
Het is misschien een geruststellende gedachte dat je niet alleen bent. Veel collega-Succesbeheerders hebben vergelijkbare uitdagingen.
Hoe regel ik de onboarding van nieuwe mensen?
Hoe richt ik mijn CRM slim in?
Hoe bouw ik een Werken bij-site in OutSite?
Om je te helpen en te voorkomen dat je het wiel opnieuw moet uitvinden, hebben we een heel stel optimalisatiekansen uitgewerkt. Met deze 'best practices' kunnen we je vanuit de template helpen om snel specifieke processen in te richten. Als aangeeft wat je wilt, geven wij vooraf aan hoeveel tijd we daarvoor nodig denken te hebben. Zo weet je zeker dat je de kans binnen een paar dagen verzilvert.
We begrijpen dat je het liefst alles zelf doet. En dat is ook de uitdaging en lol van je rol als Succesbeheerder. Soms moet je gewoon slim zijn en durven investeren. Als je dat doet, weet je zeker dat je weer voldoende tijd overhoudt om ook andere processen te automatiseren. Geen zorgen dus, je blijft gewoon een geek!