08.00 - 17.00 uur
Webincidenten Telefonisch
08.00 - 16.00 uur
Webindicenten Telefonisch
Op bovenstaande tijden zijn wij bereikbaar op het moment dat je problemen ervaart met onze software. Om met ons in contact te komen, stuur je je incident in via de klantportal. Vanuit het incident nemen wij contact met jou op. Heeft je vraag spoed? Verhoog de prioriteit van je incident door de knop 'Prioriteit verhogen' te gebruiken. Op maandag t/m donderdag kun je na het insturen tijdens openingstijden telefonisch contact opnemen. Op vrijdag zijn wij telefonisch gesloten. Je kunt dan wel je incident insturen, zodat wij bij spoed contact met jou kunnen opnemen.
Heb je buiten onze openingstijden een probleem waardoor je niet verder kunt? Wij zijn op maandag t/m vrijdag tussen 6:00 uur en 23:00 uur beschikbaar voor calamiteiten. Je stuurt hiervoor een calamiteit in vanaf de Support pagina.
Voor First Class gelden afwijkende openingstijden voor de calamiteitendienst. Meer informatie voor First Class klanten staat op mijn First Class.
8 november - AFAS Support via incidenten bereikbaar tot 15:00 uur
13 december - AFAS Support via incidenten bereikbaar tot 14:00 uur
24 december - Telefonische bereikbaarheid vanaf 08.00 - 14.00 uur
25 december - AFAS is gesloten i.v.m. 1e Kerstdag
26 december - AFAS is gesloten i.v.m. 2e Kerstdag
31 december - Telefonische bereikbaarheid vanaf 08.00 - 14.00 uur
*: Het kan zijn dat er wijzigingen plaatsvinden.