Support 

 Afwijkende openingstijden 

Onze openingstijden

 
Maandag t/m donderdag 08:00 - 17:00 uur
Vrijdag 08:00 - 16:00 uur

 

Op bovenstaande tijden zijn wij bereikbaar op het moment dat je problemen ervaart met onze software. Om met ons in contact te komen, stuur je je incident in via de klantportal. Vanuit het incident nemen wij contact met jou op. Heeft je vraag spoed? Bel dan na het insturen met je incidentnummer naar Support, zodat wij je verder kunnen helpen. Door eerst het incident aan te maken kom je direct uit bij de juiste collega's. 
 

Afwijkingen / uitzonderingen *:

 

2024

  • 27 april - AFAS is gesloten i.v.m. Koningsdag

  • 9 mei - AFAS is gesloten i.v.m. Hemelvaartsdag

  • 20 mei - AFAS is gesloten i.v.m. Tweede pinksterdag

  • 24 mei - AFAS is gesloten vanwege het jaarlijkse AFAS Uitje

  • 31 mei - AFAS is telefonisch gesloten, stuur je incident in via klant.afas.nl

  • 28 juni - AFAS is telefonisch gesloten, stuur je incident in via klant.afas.nl

  • 12 september - AFAS is telefonisch gesloten, stuur je incident in via klant.afas.nl

  • 13 september - AFAS is telefonisch gesloten, stuur je incident in via klant.afas.nl

  • 11 oktober - AFAS is telefonisch gesloten, stuur je incident in via klant.afas.nl

  • 8 november - AFAS is telefonisch gesloten, stuur je incident in via klant.afas.nl

  • 13 december - AFAS is telefonisch gesloten, stuur je incident in via klant.afas.nl

  • 24 december - Telefonische bereikbaarheid vanaf 08.00 - 14.00 uur

  • 25 december - AFAS is gesloten i.v.m. 1e Kerstdag

  • 26 december - AFAS is gesloten i.v.m. 2e Kerstdag

  • 31 december - Telefonische bereikbaarheid vanaf 08.00 - 14.00 uur

*: Het kan zijn dat er wijzigingen plaatsvinden.