Maandag t/m donderdag | 08:00 - 17:00 uur |
Vrijdag | 08:00 - 16:00 uur |
Op bovenstaande tijden zijn wij bereikbaar op het moment dat je problemen ervaart met onze software. Om met ons in contact te komen, stuur je je incident in via de klantportal. Vanuit het incident nemen wij contact met jou op. Heeft je vraag spoed? Bel dan na het insturen met je incidentnummer naar Support, zodat wij je verder kunnen helpen. Door eerst het incident aan te maken kom je direct uit bij de juiste collega's.
27 april - AFAS is gesloten i.v.m. Koningsdag
9 mei - AFAS is gesloten i.v.m. Hemelvaartsdag
20 mei - AFAS is gesloten i.v.m. Tweede pinksterdag
24 mei - AFAS is gesloten vanwege het jaarlijkse AFAS Uitje
31 mei - AFAS is telefonisch gesloten, stuur je incident in via klant.afas.nl
28 juni - AFAS is telefonisch gesloten, stuur je incident in via klant.afas.nl
12 september - AFAS is telefonisch gesloten, stuur je incident in via klant.afas.nl
13 september - AFAS is telefonisch gesloten, stuur je incident in via klant.afas.nl
11 oktober - AFAS is telefonisch gesloten, stuur je incident in via klant.afas.nl
8 november - AFAS is telefonisch gesloten, stuur je incident in via klant.afas.nl
13 december - AFAS is telefonisch gesloten, stuur je incident in via klant.afas.nl
24 december - Telefonische bereikbaarheid vanaf 08.00 - 14.00 uur
25 december - AFAS is gesloten i.v.m. 1e Kerstdag
26 december - AFAS is gesloten i.v.m. 2e Kerstdag
31 december - Telefonische bereikbaarheid vanaf 08.00 - 14.00 uur
*: Het kan zijn dat er wijzigingen plaatsvinden.