- Succesbeheer
- Alle Succesbeheer blogs
- Icon Database
- Leren van elkaar
- Modellen / Hulpmiddelen
- > ROI & Business Case
- > Vuistregels voor succesvol beheer
|
08.00 - 17.00 uur
Webincidenten Telefonisch
08.00 - 16.00 uur
Webindicenten Telefonisch
Op bovenstaande tijden zijn wij bereikbaar op het moment dat je problemen ervaart met onze software. Om met ons in contact te komen, stuur je je incident in via de klantportal. Vanuit het incident nemen wij contact met jou op. Heeft je vraag spoed? Verhoog de prioriteit van je incident door de knop 'Prioriteit verhogen' te gebruiken. Op maandag t/m donderdag kun je na het insturen tijdens openingstijden telefonisch contact opnemen. Op vrijdag zijn wij telefonisch gesloten. Je kunt dan wel je incident insturen, zodat wij bij spoed contact met jou kunnen opnemen.
Heb je buiten onze openingstijden een probleem waardoor je niet verder kunt? Wij zijn op maandag t/m vrijdag tussen 6:00 uur en 23:00 uur beschikbaar voor calamiteiten. Je stuurt hiervoor een calamiteit in vanaf de Support pagina.
Voor First Class gelden afwijkende openingstijden voor de calamiteitendienst. Meer informatie voor First Class klanten staat op mijn First Class.
24 december - Telefonische bereikbaarheid vanaf 08.00 - 14.00 uur
25 december - AFAS is gesloten i.v.m. 1e Kerstdag
26 december - AFAS is gesloten i.v.m. 2e Kerstdag
31 december - Telefonische bereikbaarheid tussen 08:00 en 14:00 uur
1 januari - AFAS is gesloten i.v.m. nieuwjaarsdag
9 januari - Telefonische bereikbaarheid tussen 9:30 en 15:00 uur
6 maart - Telefonische bereikbaarheid tussen 9:30 en 15:30 uur
3 april - Telefonische bereikbaarheid tussen 9:30 en 15:30 uur
10 april - Telefonische bereikbaarheid tussen 08:00 en 12:00 uur
21 april - AFAS is gesloten i.v.m. tweede paasdag
22 mei - Telefonische bereikbaarheid tussen 9:30 en 15:30 uur
29 mei - AFAS is gesloten i.v.m. Hemelvaartsdag
29 juni - AFAS is gesloten i.v.m. tweede pinksterdag
3 juli - Telefonische bereikbaarheid tussen 9:30 en 15:30 uur
8 september - Telefonische bereikbaarheid tussen 9:30 en 15:00 uur
11 september - AFAS Support telefonisch gesloten i.v.m. succestival
30 oktober - Telefonische bereikbaarheid tussen 9:30 en 15:30 uur
11 december - Telefonische bereikbaarheid tussen 9:30 en 15:00 uur
24 december - Telefonische bereikbaarheid tussen 08:00 en 14:00 uur
25 december - AFAS is gesloten i.v.m. kerst
31 december - Telefonische bereikbaarheid tussen 08.00 en 14.00 uur
*: Het kan zijn dat er wijzigingen plaatsvinden.