Support 

 Afwijkende openingstijden 

Onze openingstijden

Maandag t/m donderdag

08.00 - 17.00 uur
 Webincidenten  Telefonisch

Vrijdag

 08.00 - 16.00 uur
 Webindicenten  Telefonisch

 

Stuur je incident in via de klantportal

Op bovenstaande tijden zijn wij bereikbaar op het moment dat je problemen ervaart met onze software. Om met ons in contact te komen, stuur je je incident in via de klantportal. Vanuit het incident nemen wij contact met jou op. Heeft je vraag spoed? Verhoog de prioriteit van je incident door de knop 'Prioriteit verhogen' te gebruiken. Op maandag t/m donderdag kun je na het insturen tijdens openingstijden telefonisch contact opnemen. Op vrijdag zijn wij telefonisch gesloten. Je kunt dan wel je incident insturen, zodat wij bij spoed contact met jou kunnen opnemen. 

Calamiteiten

Heb je buiten onze openingstijden een probleem waardoor je niet verder kunt? Wij zijn op maandag t/m vrijdag tussen 6:00 uur en 23:00 uur beschikbaar voor calamiteiten. Je stuurt hiervoor een calamiteit in vanaf de Support pagina.

First Class

Voor First Class gelden afwijkende openingstijden voor de calamiteitendienst. Meer informatie voor First Class klanten staat op mijn First Class.

 

Afwijkingen / uitzonderingen *:

 

2024

  • 8 november - AFAS Support via incidenten bereikbaar tot 15:00 uur

  • 13 december - AFAS Support via incidenten bereikbaar tot 14:00 uur

  • 24 december - Telefonische bereikbaarheid vanaf 08.00 - 14.00 uur

  • 25 december - AFAS is gesloten i.v.m. 1e Kerstdag

  • 26 december - AFAS is gesloten i.v.m. 2e Kerstdag

  • 31 december - Telefonische bereikbaarheid vanaf 08.00 - 14.00 uur

*: Het kan zijn dat er wijzigingen plaatsvinden.