Support+

Dienstverlening die verder gaat!

Met Support+ krijg je toegang tot extra dienstverlening die verder gaat dan de standaard Support. We monitoren op jouw omgevingen of er verbeteringen mogelijk zijn, zodat je sneller en slimmer kunt werken met onze software. Dit alles is in jouw abonnement inbegrepen. Geen extra kosten. Je hoeft AFAS alleen nog toestemming te geven!

Jouw voordelen met Support+

  • Proactieve communicatie
  • Fouten signaleren op basis van data
  • Optimalisatiekansen delen
  • AFAS systeemgebruikers moeiteloos toevoegen en blokkeren
 

 

Support+ gaat verder dan het oplossen van vragen

Bij Support+ gaat onze inzet verder dan enkel het oplossen van supportvragen. Ons doel is om mogelijke problemen proactief te identificeren en contact met jou op te nemen voordat de foutsituatie zich voordoet. Dit doen we door de data die we hebben te analyseren en te vertalen naar praktische verbeteringen. We informeren jou over de mogelijke optimalisatiekansen die er zijn. Zo haal je nog meer werkplezier uit AFAS Software!

Met Support+ geef je AFAS geautomatiseerd toegang tot jouw omgeving

De activering van Support+ is standaard 1 jaar geldig. We sturen je elk jaar een herinnering zodat je op de hoogte bent van deze actieve dienstverlening. 2 weken na deze herinnering wordt de dienstverlening automatisch met een jaar verlengd. De Support+ activering is op elk moment stop te zetten.

  • Kosteloze extra dienstverlening, ook ná het eerste jaar
  • Alle AFAS medewerkers beschikken over een VOG-verklaring
  • Support+ geeft toegang tot dezelfde data als in het huidige proces van systeemgebruiker of het opvragen van een reservekopie. Deze toegang wordt enkel geautomatiseerd, waardoor handmatig toevoegen door een beheerder verleden tijd is. 
  • Geautomatiseerde toegang is enkel mogelijk vanuit een lopend incident, Support+ kans, servicemanagement- of systemintegratoraanvraag. Alle Support+ aanvragen worden netjes gelogd en zijn dus altijd inzichtelijk. 

Activeer nu Support+

Het enige wat je hoeft te doen is Support+ te activeren. Dit kan alleen als je een beheerder bent van de organisatie. De activering is vervolgens 1 jaar geldig.

 

De activering van Support+ heeft invloed op de gehele organisatie en is dus actief op alle mogelijke abonnementen. Eenmaal geactiveerd, zal Support+ toegepast worden in alle omgevingen die onderdeel zijn van jouw abonnement(en).

Dienstverlening stopzetten of heractiveren

Intrekken en heractiveren doe je op dezelfde plek en is eenvoudig zelf te regelen.

Opt-out

Wil je of kan je niet gebruik maken van Support+? Dan kan je dit ook hier aangeven.

Bekijk ook