Met Support+ krijg je toegang tot extra dienstverlening die verder gaat dan de standaard Support. We monitoren op jouw omgevingen of er verbeteringen mogelijk zijn, zodat je sneller en slimmer kunt werken met onze software. Dit alles is in jouw abonnement inbegrepen. Geen extra kosten. Je hoeft AFAS alleen nog toestemming te geven!
Bij Support+ gaat onze inzet verder dan enkel het oplossen van supportvragen. Ons doel is om mogelijke problemen proactief te identificeren en contact met jou op te nemen voordat de foutsituatie zich voordoet. Dit doen we door de data die we hebben te analyseren en te vertalen naar praktische verbeteringen. We informeren jou over de mogelijke optimalisatiekansen die er zijn. Zo haal je nog meer werkplezier uit AFAS Software!
De activering van Support+ is standaard 1 jaar geldig. We sturen je elk jaar een herinnering zodat je op de hoogte bent van deze actieve dienstverlening. 2 weken na deze herinnering wordt de dienstverlening automatisch met een jaar verlengd. De Support+ activering is op elk moment stop te zetten.
Het enige wat je hoeft te doen is Support+ te activeren. Dit kan alleen als je een beheerder bent van de organisatie. De activering is vervolgens 1 jaar geldig.
De activering van Support+ heeft invloed op de gehele organisatie en is dus actief op alle mogelijke abonnementen. Eenmaal geactiveerd, zal Support+ toegepast worden in alle omgevingen die onderdeel zijn van jouw abonnement(en).
Intrekken en heractiveren doe je op dezelfde plek en is eenvoudig zelf te regelen.
Wil je of kan je niet gebruik maken van Support+? Dan kan je dit ook hier aangeven.