Iedereen die werkt met flexibele arbeidsvormen zoekt naar een maximale aansluiting van de kosten en opbrengsten. Met de geïntegreerde oplossing van AFAS krijg je grip op alle backofficeprocessen, waarmee je inzicht krijgt én vooruit kunt kijken.
Of je nou een uitzendorganisatie, detacheerder bent of aan payrolling doet: als je werkt met flexibele arbeidsvoorwaarden moet je als organisatie zelf ook flexibel zijn. De snelheid van handelen ligt hoog, de massa aan werk is groot. De marges zijn klein en een complexe administratie zonder overzicht maakt het niet makkelijker.
Door het administratieve proces volledig te digitaliseren in onze geïntegreerde software kun je snel en efficiënt inspelen op de vraag van de klant. Denk hierbij aan kandidatenbeheer, plaatsingen, contracten, facturatie, verloning en marge. Zo kun je schaalvergroting realiseren en je marges vergroten.
Wil je hier graag over doorpraten of wil je graag meer informatie? Dan komen we graag met je in contact.
In een uur tijd nemen we je in het webinar mee in de werking van de ERP-oplossing van AFAS die is uitgebreid met functionaliteit speciaal voor de flex. Met onze krachtige totaaloplossing verbinden wij de binnenwereld; jouw mensen, met de buitenwereld; jouw klanten. Door het complete administratieve proces te digitaliseren in één geïntegreerd pakket zorg je ervoor dat je snel en efficiënt kan inspelen op de vraag van de klant. Dit levert niet alleen betere plaatsingen op, maar ook meer tevreden klanten en dus continuïteit van jouw organisatie.
Lees waarom detacheringspecialist DPA heeft gekozen voor de oplossing voor de flexbranche van AFAS.
De klant, je medewerker en jouw organisatie werken online samen in één pakket. Door je backofficeprocessen naadloos met elkaar te integreren ga je efficiënter werken en krijg je eindelijk inzicht.
De loonstrook voor de medewerker en de factuur voor de klant zijn met één klik beschikbaar. Omdat ze in onze geïntegreerde oplossing gebruik maken van dezelfde brongegevens zijn ze altijd met elkaar in lijn.
Met dashboards helpen we jou om de businessdoelstellingen scherp in de gaten te houden. Op deze manier kijk je niet alleen achteruit, maar ben je in staat om ook te voorspellen voor komende periodes.
Processen vinden plaats tussen drie partijen:
Via onze software kun je online met elkaar samenwerken. Als klant van AFAS vind je hier alles: van contractafspraken tot geaccordeerde uren en van loonstroken tot facturen.
Lees waarom recruitmentspecialist YoungCapital als eerste met de nieuwe oplossing voor de flexbranche aan de slag gaat.
Inzicht in je daadwerkelijke kosten en daardoor grip op je prijsstrategie. Bovendien indexeer je zonder moeite.
Met profielen en workflows plaats je op een makkelijke manier kandidaten bij klanten.
Een schaalbare en flexibele manier om je afspraken en afwijkingen vast te leggen en te beheren.
Declaraties boeken en beoordelen met behulp van workflows en imports.
Vanuit één bron kun je zowel factureren als verlonen. Kosten en opbrengsten sluiten altijd op elkaar aan.
Beheer op een heel eenvoudige manier al je klanten met bijbehorende afspraken.
Handige artikelen over AFAS Flex
Wil je meer informatie over de AFAS Flex functionaliteit en hoe je deze kunt inzetten? Bekijk dan onderstaande artikelen of neem contact op.