Hou jij je vaste activa nog bij in extracomptabele Excelsheets? Met AFAS Financieel kun je je activa-administratie volledig automatiseren.
Het vaste activaregister is een must voor je organisatie. Met het gebruik van het activaregister heb je direct inzicht in alle activa binnen je bedrijf, op welke locatie, wie heeft het in beheer, wat is de boekwaarde en wat zijn de te verwachte afschrijvingskosten in de komende jaren.
Als medewerker kun je zien welke activa op je naam staat. De verschillende activa zijn via workflowaanvragen aan jou toegekend.
Daarnaast is dit de basis voor het verwerken van de afschrijvingen en desinvesteringen in je financiële administratie. Dus geen Excel meer die je apart moet bijhouden en waarvan je de afschrijvingen handmatig moet boeken. Uitzoeken of er nog wel een aansluiting is tussen de financiële administratie en je Excelbestand is zo verleden tijd.
Wil je aan de slag met vaste activa, maar weet je nog niet hoe je dit moet doen? Of ken je de basis en wil je echt een stapje verder gaan? Schrijf je dan in voor één van onze cursussen.
Leer tijdens de cursus het bijhouden van gegevens van debiteuren, crediteuren en financiële boekingen in Profit. De financiële administratie is bij jou in goede handen.
In twee dagen Profit Financieel inrichten, dat kan! Ben je verantwoordelijk voor de inrichting, beheer en de processen van de financiële administratie? Dan is dit de cursus voor jou!
Om tot een optimaal resultaat te komen waardoor je de software voor jou laat werken, heb je een goede inrichting nodig. Kom je er zelf niet uit en heb je hulp nodig? Boek dan een consultant die jou helpt om vaste activa in te richten.
Wij snappen dat het soms moeilijk is om uit te vinden waar je het snelst rendement behaalt. Daarbij helpt de Succesmanager! Graag stellen we samen met jou een jaarplan op die zorgt voor zekerheid, rendement en innovatie door maximaal gebruik te maken van onze software.