|
Marketingactiviteiten die niet gegrond zijn op een stevig merk zijn weggegooid geld. Dat is een van de stevige zinnen in de blog van AFAS Marketing & Communicatie Directeur Martijn Delahaye. Ga investeren in je merk en zorg dat het krachtig wordt, nog zo'n zin. Maar hoe zorg je ervoor dat marketingactiveiten een gevoel oproepen? Bij ons beginnen we bij merk en beleving en durven daarbij te kiezen voor klassieke kanalen. En ja, dat is niet goed meetbaar maar wel merkbaar.
Dat, en nog veel meer over dit actuele onderwerp wordt tijdens dit webinar uit de doeken gedaan.
Martijn DelahayeDirecteur Marketing & CommunicatieAl ruim 10 jaar wil hij bij AFAS het werk en leven van (potentiële) klanten en medewerkers elke dag een stukje beter en leuker maken. Van begin contact tot einde contract. En daarbij linkt hij AZ, AFAS Live en het AFAS Circustheater aan iets dat je er niet direct mee associeert, bedrijfssoftware. Opmerkelijk? Nee joh, logisch! |
Vragen over dit webinar? Neem eens een kijkje bij de veelgestelde vragen.