|
|
Loop je tegen een stroom aan vragen en meldingen aan binnen je organisatie? Wil je meer structuur, betere opvolging en minder chaos? In deze webinar laten we zien hoe AFAS ticketing helpt om meldingen soepel en gestructureerd te verwerken. Je leert hoe je interne en externe communicatie stroomlijnt en hoe slimme workflows en automatiseringen zorgen voor maximale efficiëntie.
Tijdens deze sessie krijg je praktische tips en inzichten.
Evelien MulderSuccesmanagerEvelien is Succesmanager bij AFAS en helpt organisaties om het maximale uit de software te halen. Met haar ervaring als consultant en projectleider kent ze de uitdagingen én de oplossingen. Ze denkt buiten de kaders, inspireert en zet samen met klanten elke optimalisatie om in succes. | |
Marko FilipovićSuccesmanagerMarko Filipovic helpt organisaties om AFAS optimaal te benutten. Met zijn ervaring in consultancy en projectleiding schakelt hij snel en denkt in oplossingen. Vooral bij ERP-vraagstukken voelt hij zich thuis, van Financieel en CRM tot InSite, OutSite en koppelingen. Zijn missie? Samen met klanten processen slimmer en efficiënter maken |
Vraag: Externe vragen komen bij ons binnen in de mailbox, kan ik daar ook een ticket van aanmaken in AFAS?
Antwoord: Je kan binnenkomende vragen vanuit een externe in je mailbox ook als ticket registeren in AFAS InSite via de PCC en dan verder afhandelen in AFAS. Zie dit artikel hoe je dat moet inrichten.
Vraag: Wat zijn er voor rapportage mogelijkheden?
Antwoord: Er zijn geen standaardrapportages beschikbaar, aangezien het vrije inrichting is. maar je kunt natuurlijk altijd een analyse, rapport of later dit jaar een PowerBI dashboard maken.
Vraag: Kan je andere ticketsystemen koppelen aan je ticket(s) in AFAS, zoals Ultimo of Topdesk?
Antwoord: Er zijn koppelingen mogelijk via connectoren. Je kan een ticket vanuit een ander ticketsysteem ook als ticket laten aanmaken in AFAS via een connector.
Vraag: Kan je zelf ook een ticket/melding starten voor een medewerker?
Antwoord: Ja dat kan, je kan de bestemming beschikbaar maken bij het insturen en dan de juiste medewerker koppelen.
Vraag: Kan je een telefoongesprek direct als ticket registeren?
Antwoord: Niet alleen met AFAS. Er is wel software waarmee dat kan en dat kan je dan aan AFAS koppelen met connectoren. Zie partner.afas.nl voor meer informatie.
Vraag: Kan je doorverwijzingen maken naar (externe) online informatie op InSite of een intranet?
Antwoord: Je kan url's opnemen in de aanvraag of in je antwoord van andere online informatie waar je naar wil verwijzen.
Vraag: Kan je gegevens van het dossieritem, specifieke kenmerken later aanpassen, bijvoorbeeld voor je rapportage?
Antwoord: Dat kan, je kunt eventueel nog kenmerken of vrije velden aanpassen.
Vraag: Kan je een ticket die jij hebt opgepakt overdragen aan je collega?
Antwoord: Met de actie 'maak iemand anders verantwoordelijk' kan je de taak overdragen aan je collega.
Vragen over dit webinar? Neem eens een kijkje bij de veelgestelde vragen.