Wij doen er alles aan om te zorgen dat onze software en dienstverlening voldoet aan de specificaties die we opgeven. Als er toch fouten zijn gemaakt, herstellen we die zo snel mogelijk. Wij willen dat onze software optimaal werkt en dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Toch kan er iets verkeerd gaan. Als je daardoor schade hebt, zoeken we samen naar een passende oplossing.
Alles rondom aansprakelijkheidskwesties (op grond van welke vordering dan ook) verloopt via AFAS Software B.V. in Nederland.
We zijn niet aansprakelijk als jij, of door jou ingeschakelde derden, ongeoorloofde wijzigingen in onze software aanbrengen.
Ten slotte zijn we beide niet aansprakelijk ten opzichte van elkaar bij overmacht. Hiermee bedoelen we; overmacht in de zin van de wet (artikel 6:74 BW). Dit geldt bijvoorbeeld bij overmacht van toeleveranciers, elektriciteitsstoringen en storingen die dataverkeer belemmeren, mits de oorzaak daarvan niet is te wijten aan ons of jullie zelf.
Wij hebben een gecombineerde beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering voor uitzonderlijke gebeurtenissen.
Als je een klacht of claim hebt, is het belangrijk dat je die zo snel mogelijk bij ons meldt via de klantportal. Wij kunnen dan direct aan de slag om een oplossing te vinden. Bovendien moeten wij een claim ook melden bij onze verzekeraar. Wat er ook misgaat, wij willen altijd in goed overleg de juiste oplossing vinden.
Wij vinden het belangrijk om ons aan onze afspraken te houden. Maar soms zijn er onvoorziene omstandigheden of zijn we afhankelijk van derden. Als wij een oplevertermijn niet halen, gaan we samen in gesprek om een redelijke termijn te bepalen om alle verplichtingen alsnog goed na te komen.