We laten je graag weten wat je van ons mag verwachten als je met ons zaken doet. In deze Service Overeenkomst (hierna SLA) leggen we onze dienstverlening uit. We zijn daarbij zo transparant mogelijk en gebruiken zo min mogelijk moeilijke termen, zodat iedereen onze SLA goed begrijpt. We hebben daarom ook bewust geen ingewikkelde juridische artikelen of allerlei uitzonderingen opgenomen. Wel hebben we voor de herkenbaarheid veel gebruikte IT-servicemanagementtermen toegevoegd, deze staan meestal tussen haakjes vermeld.
Om dezelfde redenen hebben we in deze SLA bepalingen opgenomen die toezien op de verwerking van persoonsgegevens. Daarmee is onze SLA direct een ‘verwerkersovereenkomst’ en is er niet nog een ander apart document nodig.
We horen het graag als je een vraag of opmerking over deze SLA hebt. Hiervoor stuur je een ‘AV/SLA vraag’ in via de ‘Service Overeenkomst en Algemene Voorwaarden’ pagina op de Klantportal. De actuele SLA is hier ook te downloaden.
Bij deze SLA horen onze Algemene Voorwaarden (hierna AV). De AV en de SLA zijn een integraal onderdeel van de overeenkomst die we met elkaar zijn aangegaan. De SLA geldt voor de duur van de looptijd zoals deze in de overeenkomst is afgesproken, inclusief eventuele verlengingen. Bij beëindiging van de overeenkomst komt ook deze SLA te vervallen. De bepalingen die redelijkerwijs na beëindiging van de overeenkomst van toepassing blijven, behouden hun geldigheid.
Wij werken continu aan verdere verbetering van onze software en de dienstverlening aan onze klanten. Ook monitoren we alle veranderingen in wet- en regelgeving om hieraan te blijven voldoen. Dit heeft tot gevolg dat wij onze SLA minimaal 2 keer per jaar aanpassen, om aan te blijven sluiten bij de verbeteringen en veranderingen die we doorvoeren. Als er wijzigingen zijn, laten we je dat via de Klantportal en onze nieuwsbrief weten.
Als je onze software en diensten gebruikt, geldt altijd de meest recente SLA. Je bent niet verplicht wijzigingen in onze SLA te accepteren. Heb je vragen of opmerkingen over een aangegeven wijziging, dan kun je ook hiervoor een ‘AV/SLA vraag’ insturen. Wij onderzoeken dan of er een aanpassing nodig is. Samen weten we altijd meer. Komen we er samen niet uit? Dan kun je in het uiterste geval de overeenkomst (deels) met ons opzeggen. In dat geval blijven de oude voorwaarden nog 2 maanden geldig.