De manier waarop de brieven gemaakt worden verschilt nog wel per organisatie. Worden deze brieven binnen jouw organisatie nog handmatig opgesteld? Of werken jullie met een Word-document waarbij de variabele velden geel gearceerd zijn en deze per medewerker handmatig aangepast moeten worden?
Soms wordt er wel eens een veld vergeten waardoor het adres van een andere medewerker er nog in staat. Niet een hele waterdichte methode als het om privacy gaat! Bovendien brengt het aanpassen ervan wéér extra werk met zich mee. Allemaal administratieve rompslomp waar jij je niet mee bezig wil zijn.
Met onze software kan dit handiger! Je richt namelijk een templatedocument in en als je deze template genereert voor een medewerker worden alle variabele velden automatisch ingevuld. Zo genereer je dus letterlijk met één druk op de knop een gepersonaliseerd document. Handmatig een brief tikken is daarmee verleden tijd.
Als jij nu denkt; ‘dit willen wij ook! Hoe werkt dit?’
Schrijf je dan direct in voor de Specialisatiecursus ‘Werken met documenten’.
Worden HR-brieven binnen jouw organisatie nog handmatig opgesteld? Of werken jullie met een template in Word waarbij je variabele velden handmatig moet invullen? Dat vraagt om het maken van fouten met als gevolg éxtra werk. En misschien nog wel belangrijker: niet een hele waterdichte methode als het om privacy gaat.
Allemaal administratieve rompslomp waar jij je niet mee bezig wil zijn. De oplossing heb je al in huis: AFAS! In deze cursus ga jij leren hoe je dit proces automatiseert en in de toekomst zelf verder uitbreidt.
Na het volgen van deze cursus kun jij:
- Geautomatiseerd HR-documenten opstellen en verstrekken.
- HR-documenten inrichten op basis van filters, voorwaarden en afhankelijkheden.
- De verschillende soorten documenten onderscheiden zodat je in verschillende situaties het juiste document kiest.
- Document koppelen in de workflow, zodat dit op het juiste moment gegenereerd wordt.