Als je een vraag hebt over ons product wil je hulp van onze Supportafdeling. Zij kunnen je alleen helpen als je een bekend contactpersoon bent. Dit heeft als belangrijkste reden het beveiligen van onze data en daarmee het beschermen van jouw privacy.
Daarbij is het belangrijk dat je jouw telefoonnummer vastlegt. Zonder een geldig telefoonnummer herkent ons systeem je niet en kunnen we je helaas niet telefonisch helpen.
Kom je niet door onze telefoonlijn? Dan ben je geen contactpersoon en / of je telefoonnummer is niet bij ons bekend.
Contactpersonen zijn personen die door jouw organisatie aangemeld zijn om contact te mogen leggen met AFAS. Je moet via jouw organisatie aangemeld zijn bij AFAS om dienstverlening aan te vragen, een cursus te volgen of evenementen te bezoeken. Zo weten wij zeker dat je klant van ons bent.
Je kan dit controleren door proberen in te loggen op klant.afas.nl. Lukt het inloggen niet? Dan ben je geen contactpersoon.
Als je geen contactpersoon bent kunnen wij je uit privacyredenen niet verder helpen. Neem in dat geval contact op met je eigen organisatie (bijvoorbeeld de afdeling Personeelszaken of je leidinggevende). Zij kunnen je wellicht helpen met je probleem.
In verband met privacyredenen voegt AFAS geen contactpersonen bij organisaties toe. Hiervoor moet je contact opnemen met je eigen organisatie. De beheerders van de klantportal kunnen contactpersonen toevoegen.
Ben je wel contactpersoon, maar lukt het niet om telefonisch contact op te nemen met Support? Dan is er geen of een verkeerd telefoonnummer vastgelegd. Aan de hand van het geregistreerde telefoonnummer controleren we welke contactpersoon contact met ons opneemt. Dit heeft ook weer met het beschermen van de data te maken. We kijken daarbij naar het Telefoonnummer werk of mobiel werk.
Voeg het telefoonnummer waarmee je belt toe om telefonisch contact op te nemen met Support.