Lekker aan de bak met je klanten.
Je kunt in Profit Windows een e-mail aanmaken en deze direct in het dossier opslaan. Dit kan als je wil voor meerdere ontvangers (bestemmingen) tegelijk. Vanaf nu kun je hierbij ook direct meerdere bijlagen toevoegen en natuurlijk worden ook deze allemaal in het dossier opgeslagen.
In de wizard voor een nieuw dossieritem met een e-mail koppel je eerst de bijlagen en daarna ga je verder met de andere stappen.
In dit voorbeeld zie je een nieuw dossieritem met drie standaardbijlagen. Bij Document in bijlage is een document gekoppeld. Hierdoor ontstaat een vierde bijlage in de vorm van een samengevoegd/gepersonaliseerd document. Ook de tekst van de e-mail gebaseerd op een document.
Als je een afspraak inschiet via Profit Agenda, kun je nu direct een forecast selecteren. Hierdoor kun je per forecast ook de afsprakenhistorie raadplegen!
Om dit mogelijk te maken kopieer je de boekingslay-out Agenda (Profit) en in de kopie voeg je het veld Forecast toe. Blokkeer eventueel de standaardboekingslay-out Agenda (Profit).
Je zie de afspraken bij de forecast staan:
Sitebezoekers kunnen een invulformulier invullen en dit wordt automatisch in Profit geregistreerd. Je kunt deze invulformulieren nu (multiselect) verwijderen via Algemeen / In& OutSite / Invulformulieren, tab Formulieren. Hierdoor kun je gegevens snel verwijderen als je dat in het kader van de AVG nodig vindt. De bijbehorende dossieritems worden niet verwijderd, die kun je op de standaardmanier collectief verwijderen.
Als iemand zich via OutSite op een cursusevenement heeft ingeschreven, kan hij de deelnemers raadplegen. Hij kan dus zien welke collega's zich hebben ingeschreven en of zijn eigen inschrijving gelukt is.
Bij bestaande evenementen maak je de deelnemers zichtbaar door Deelnemers zichtbaar op OutSite in de eigenschappen van het evenement aan te vinken. Voor nieuwe cursussen vind je dit veld in de eigenschappen van de cursus.