Binnenkort heb je een afspraak met een salesmanager. We gaan samen kijken wat AFAS jouw organisatie kan bieden.
Hoe gaat het proces van eerste contact tot de start van de implementatie? Dat lees je op deze pagina.
Tijdens de eerste afspraak maken we kennis met jullie organisatie. Het doel? Kijken of er een klik is tussen onze bedrijfsvisies. Wat wordt er besproken tijdens een eerste afspraak?
Zijn er onderdelen die je graag wil bespreken? Geef dit dan door aan je Salesmanager. In de afspraakbevestiging staat het e-mailadres van de Salesmanager. De Salesmanager zorgt er dan voor dat hij/zij jullie punten goed heeft voorbereid.
Tijdens de afspraak worden alle mogelijkheden besproken. Vanuit de afspraak worden de vervolgafspraken met elkaar afgestemd. Dit kan een terugkoppeling zijn, een vervolgdemo of een offerte.
Leuk, de offerte staat al voor je klaar (let op: je moet hiervoor inloggen)! Op de offerte hebben we zo helder mogelijk neergezet wat de investering zal zijn en wat je daarvoor krijgt. Naast de offerte zijn de Algemene Voorwaarden en Serviceovereenkomst van toepassing.
Geen vragen? Dan is het tijd voor de digitale handtekening. Nu gaat het echt beginnen!
Reken op onze Supportafdeling die altijd voor je klaarstaat Met gemiddeld een 9,5 voor klanttevredenheid. |
Profiteer van automatische updates (software en cao's) Ieder jaar voegen we kosteloos nieuwe functionaliteiten toe. |
Werk veilig & vertrouwd via onze cloud Wij slaan alle data veilig op in Nederland, onder Nederlandse wetgeving. |
Deel jouw input via de openbare wensenlijst Jouw stem is belangrijk! Samen bouwen we aan een betere AFAS-ervaring. |
Blijf geïnspireerd met gratis evenementen & webinars Ook als je klant bent, blijven we je inspireren. We ontmoeten je graag in Leusden. |
Benut het netwerk van gecertificeerde koppelingen & experts Profiteer van een uitgebreid gecertificeerd partnernetwerk. |
Ontdek AFAS en Corporate Social Responsibility: met liefde Een betere wereld. Daar dragen we aan bij vanuit ons familiebedrijf. |