Doe de AFAS Beheerder check

Handvatten om je werk nóg makkelijker te maken

Als AFAS Beheerder komt er heel wat op je af. Natuurlijk weet je veel van de software, maar wat als je toch een vraag hebt of iets tegenkomt wat je niet helemaal doorgrondt. Geen nood, want er zijn diverse hulpbronnen die je snel weer op weg helpen. Daarnaast is het extra fijn als je de juiste informatie proactief ontvangt in je mailbox. De AFAS Beheerder Checklist helpt je daarbij. Vul ‘m in en je weet meteen waar je staat. Bovendien krijg je direct tips om een nog betere AFAS Beheerder te worden.

Met cursussen en bootcamps zorgen we dat beheerders onze software goed kennen. Toch loop je in de praktijk weleens tegen een probleem of vraag aan. Die wil je dan zo snel en efficiënt mogelijk oplossen. Met onze hulpbronnen is het antwoord eigenlijk altijd dichtbij. En het mooie is dat je dit vaak gewoon zelf kunt vinden:

Altijd op de hoogte

Toch merken we dat niet iedereen onze tools kent. Dat is jammer. Want als je een update in je mailbox mist, je niet weet dat er een storing is of een foutmelding niet snel kunt ‘lezen’, dan verlies je tijd. En die wil je liever aan optimalisaties of nieuwe functionaliteit besteden. Om zeker te weten dat iedereen goed op de hoogte is van de ondersteuning die AFAS aan beheerders biedt, heeft onze Customer Care afdeling de AFAS Beheerder checklist ontwikkeld.

Waarom deze check doen?

Geen zorgen, deze checklist is geen toets of examen. Je krijgt vooral handige tips die je tijd besparen. Het invullen heeft nog meer voordelen. De vragen houden je scherp of bevestigen je kennis. En als je even iets niet weet, krijg je meteen praktische tips. De checklist is niet alleen geschikt voor nieuwe beheerders, maar ook voor ervaren beheerders die al volop in de software zitten. Je hebt meteen een goed beeld van waar je staat. 

Ontdek het zelf

Na het invullen van de checklist weet je dus direct:

  • Waar je alle nuttige AFAS-hulpbronnen vindt
  • Hoe je altijd de juiste informatie ontvangt via de mail en zo dus nooit belangrijke wijzigingen, fouten & updates mist
  • Hoe je foutmeldingen eenvoudig zelf oplost
  • Hoe je om kunt gaan met vragen binnen jouw organisatie

De superheld van je organisatie

Tijdens de Dag van de AFAS Beheerder werd het gelijk duidelijk: jij bent als AFAS Beheerder de superheld van je organisatie. Op deze dag werd ook de AFAS Beheerder checklist geïntroduceerd door de afdeling Customer Care. Met het invullen bleek dat er altijd wel iets te leren valt om je basis als beheerder te verbeteren. En op de speciale themapagina zetten we alle hulpbronnen nog een keer voor je op een rij. Vergeet ook niet je collega’s deze pagina door te sturen. Want als zij de hulpbronnen ook kunnen vinden, krijg jij minder vragen. 😉

Al 384 beheerders gingen je voor!

De AFAS Beheerder checklist

Vul de checklist in en ontdek praktische tools die waardevol zijn om een betere AFAS Beheerder te worden!