Met cursussen en bootcamps zorgen we dat beheerders onze software goed kennen. Toch loop je in de praktijk weleens tegen een probleem of vraag aan. Die wil je dan zo snel en efficiënt mogelijk oplossen. Met onze hulpbronnen is het antwoord eigenlijk altijd dichtbij. En het mooie is dat je dit vaak gewoon zelf kunt vinden:
Toch merken we dat niet iedereen onze tools kent. Dat is jammer. Want als je een update in je mailbox mist, je niet weet dat er een storing is of een foutmelding niet snel kunt ‘lezen’, dan verlies je tijd. En die wil je liever aan optimalisaties of nieuwe functionaliteit besteden. Om zeker te weten dat iedereen goed op de hoogte is van de ondersteuning die AFAS aan beheerders biedt, heeft onze Customer Care afdeling de AFAS Beheerder checklist ontwikkeld.
Geen zorgen, deze checklist is geen toets of examen. Je krijgt vooral handige tips die je tijd besparen. Het invullen heeft nog meer voordelen. De vragen houden je scherp of bevestigen je kennis. En als je even iets niet weet, krijg je meteen praktische tips. De checklist is niet alleen geschikt voor nieuwe beheerders, maar ook voor ervaren beheerders die al volop in de software zitten. Je hebt meteen een goed beeld van waar je staat.
Na het invullen van de checklist weet je dus direct:
- Waar je alle nuttige AFAS-hulpbronnen vindt
- Hoe je altijd de juiste informatie ontvangt via de mail en zo dus nooit belangrijke wijzigingen, fouten & updates mist
- Hoe je foutmeldingen eenvoudig zelf oplost
- Hoe je om kunt gaan met vragen binnen jouw organisatie