De Accountancy Portal 

Hoe ontsluit jij als accountant het dossier van je klant? Mail je veel zaken nog? De accountancyportal is dé oplossing voor borging van je dienstverlening.


Informatieveiligheid is een must


Informatieveiligheid is in deze tijd een must. Met de komst van de AVG-wetgeving is hier een vergrootglas op komen te liggen en heb je als organisatie een plicht dit goed te organiseren. Veel organisaties delen gevoelige gegevens via de mail. Dit is een groot risico, want een typefout in een e-mailadres is zo gemaakt. Een klantportal geeft de mogelijkheid om veilig en effectief met je klant te communiceren. En dat is niet het enige voordeel.

Je kunt je dienstverlening borgen middels workflows, die via de klantportal ontsloten worden naar de klant. Op deze manier participeert de klant in het proces, en is alle communicatie geborgd in het dossier van de klant.

De accountancyportal voorbeeld

De Accountancy Portal

Dit kan je er allemaal mee!

  • Centrale communicatie via workflows
  • Ontsluiting van het klantdossier
  • Je klant betrekken in het payroll-proces via Payroll Cloud
  • Je klant zijn eigen NAW-gegevens laten onderhouden
  • Je klant heeft inzicht in de lopende zaken
  • Je klant heeft inzicht in facturen en openstaande posten
  • Een volledig geautomatiseerd aanmeldproces voor evenementen
  • Het accorderen van BTW-aangiftes, Ib/Vpb-aangiftes, LH-aangiftes en KvK-stukken vanuit externe paketten

De voordelen van je eigen portal

4 redenen om de accountancyportal in te zetten


Veilige klantportal

1. Veilige omgeving

Met een persoonlijke inlog wordt via een beveiligde omgeving de informatie ontsloten.


24/7

2. 24 uur per dag bereikbaar

De klant kan 24 uur per dag bij zijn informatie dat is geborgd in het dossier.



Communicatie via portal

3. Communicatie via één portal

De klant participeert in het werkproces en kan informatie aanleveren via de portal. De klant beheert zelf wie toegang krijgt tot de portal en kan alle communicatie terugzien.


Self Service

4. Customer Self Service

Zodra er NAW-gegevens van de klant wijzigingen, dan kan de klant dit zelf aanpassen via de portal. Een mailstroom wordt hiermee voorkomen.


Webinar

De Accountancy Portal | 8 april 2019


AFAS biedt de mogelijkheid om een klantportal te creëren, zodat informatie zoveel mogelijk op één veilige plaats met de klant kan worden gedeeld. Naast veiligheid biedt zo'n portal efficiëntie in de samenwerking met jouw klant, waarbij alles geborgd wordt in het klantdossier. Tijdens dit webinar delen wij onze visie op de accountancy portal en gaan we natuurlijk in op de functionaliteit zelf.




Cursussen

Wil je het er het uiterste uithalen, maar weet je nog niet zo goed hoe je dit moet doen? Een cursus helpt je alles te weten te komen over een onderwerp.

Specialisatiecursus OutSite

Met de cursus OutSite leer je alles over het inzetten van een klantportal.

Stylen van je OutSite

Wil je aan de slag met styling. Veel van de mogelijkheden die je leert in de bootcamp styling, zijn toe te passen op je klantportal.

Workflows

Voor een goede accountancy portal maak je veel gebruik van workflows. Ben jij al een expert op dit gebied?



Alles over styling 

Design is hoe het werkt, niet hoe het eruit ziet.



Neem contact op!


Boek een consultant

Om tot een optimaal resultaat te komen waardoor je de software voor jou laat werken, heb je een goede inrichting nodig. Kom je er zelf niet uit en heb je hulp nodig? Boek dan direct een gespecialiseerde consultant die jou helpt om het ideale proces te bereiken.

Ontmoet een Succesmanager

Wij snappen dat het soms moeilijk is om uit te vinden waar je het snelst rendement behaalt.  Graag stellen we samen met jou een jaarplan op die zorgt voor zekerheid, rendement en innovatie door maximaal gebruik te maken van onze software.