We komen graag met je in contact! Je kunt met verschillende afdelingen in contact komen. Van onze Customer supportafdeling tot onze directeur. Of je nu een vraag over de software hebt of een verbetersuggestie, we staan je graag ter woord.
Kom je bij ons langs in Leusden? Gezellig! Hier vind je ons adres.
Heb je een vraag over onze software? We helpen je graag! Let op: Dit geldt alleen voor geregistreerde contactpersonen
Vragen over je abonnement, cursus, factuur of een consultant?
Heb je zaken die je ons graag wil laten weten? Maak dan een keuze uit één van de communicatiekanalen:
Je kan er bij alle opties vanuit gaan dat we binnen zo snel mogelijk (meestal binnen een dag) reageren. Om jou een heldere reactie te geven, reageert de verantwoordelijke ook altijd persoonlijk. Dit kan via het communicatiekanaal van de actie die je hebt opgestart, per e-mail of telefonisch.
Suggesties, vragen en kritiek houden ons scherp en waarderen wij. Schroom dus niet om gebruik te maken van deze mogelijkheden. En natuurlijk gebruiken wij jouw feedback om onze bedrijfsvoering naar een hoger niveau te tillen.
Ik wil het aantal gebruikers in mijn licentie verhogen of verlagen.
Dit kan je zelf doen via de klantportal onder mijn abonnement!
Waar vind ik de verwerkersovereenkomst met AFAS?
Deze vind je in onze algemene voorwaarden. Lees hier meer informatie over onze verwerkersovereenkomst.
Ik heb een vraag over een cursus die ik binnenkort ga volgen.
Kijk eens bij de veelgestelde vragen van AFAS Opleidingen. Hier vind je ook de contactmogelijkheden.
Ik sta ingeschreven voor een evenement, maar kan helaas niet komen.
Je kan jezelf via deze link uitschrijven voor het evenement.
Ik heb een vraag aan AFAS, maar het gaat niet over de software
Je kunt contact opnemen met ons algemene telefoonnummer: 033-4341800.
Ik denk dat er meer uit de software te halen is, maar hoe?
Onze Succesmanagers geven je graag advies om nog meer uit de software te halen.
Ik krijg geen mailings van AFAS, hoe komt dat?
Je kunt de mailvoorkeuren aanpassen op je eigen profiel.
Inspiratielaan 1
3833 AV Leusden
MyPup/AFAS
Nijverheidsstraat 7
3861 RJ Nijkerk
Maandag tot en met donderdag:
van 08.00 tot 18.00 uur.
Vrijdag: van 08.00 tot 16.00 uur.
Op sommige dagen heeft
AFAS Support afwijkende openingstijden.
KVK-nr.: 31046821
BTW-nr: NL8075.62.956.B.01
SBI code: 6201
Rabobank:
IBAN: NL92RABO0142294101
BIC: RABONL2U
In de parkeergarage onder ons pand is voldoende parkeergelegenheid inclusief 48 invalidenplaatsen en 100 laadpalen. Vanuit de parkeerkelder ga je met de lift of de trap naar boven en kom je uit in de ontvangstruimte van ons kantoor.
De parkeergarage beschikt over 100 laadpalen voor elektrische auto's. Deze vind je bij binnenrijden direct aan de linkerzijde van zowel de 1ste als de 2e laag. Een plek reserveren is niet mogelijk.
Lopend kun je gewoon via de hoofdingang het kantoor betreden. De fietsenstalling vind je bij de ingang naar de parkeergarage. Stal je fiets en loop dan naar de hoofdingang van ons kantoor.
Pak lijn 217 om snel vanaf Amersfoort CS naar bedrijventerrein Leusden te komen. Je stapt dan tegenover het kantoor uit. Je dient alleen een stukje om te lopen om de ingang van het kantoor te bereiken. Volg de blauwe stippellijn om vanaf de bushalte naar ons kantoor te lopen.
Buiten de spits brengt stadsbus 17 je naar bedrijventerrein De Horst.
Raadpleeg van te voren altijd even je route en houd rekening met de vakantieregeling wanneer deze van toepassing is!