|
|
Tijdens het Profit 1 Spreekuur nemen wij je mee in deze nieuwe versie en behandelen veelgestelde vragen. Profit is Profit, maar sommige zaken zien er wel nét wat anders uit in Profit 1. We kunnen ons goed voorstellen dat je vragen hebt over deze versie. Kijk dus het webinar terug voor een klein uurtje bomvol nuttige informatie en praktische tips.
Laura BaatjeCustomer Care medewerkerLaura Baatje loopt al 10 jaar rond bij AFAS, waarvan 5 jaar bij het team Customer Care. Haar doel: zorgen dat klanten Support zo min mogelijk nodig hebben en snel zelf door kunnen. Communicatie over belangrijke wijzigingen (zoals nieuwe Updates) is daar een belangrijk onderdeel in. | |
| Lisa van AkenCustomer Support medewerkerOntmoet Lisa van Aken, expert op het gebied van HRM & Payroll bij AFAS. Lisa houdt van een uitdaging. Niet voor niks heeft Lisa net een wereldreis gemaakt. Lisa is een onmisbare spin in het web binnen het supportteam. |
Vragen over dit webinar? Neem eens een kijkje bij de veelgestelde vragen.